• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koskelantiellä kolahti 19.7

Näytti "sohva" ottaneen yhteen Mondeon keulan kanssa, kun töistä ajelin kotiinpäin. Paikalla oli pelastuslaitos ja poliisi vilkut päällä. Mopon kuskia ei näkynyt. Pyörä vaikutti Koltiaiselta tai vastaavalta. Etupää kasassa ja samoin Mondeon vasen puoli. Tossa kun on aina autoja parkissa, niin oliskohan Mondeo pukannut pihasta autojen välistä eteen, siltä vaikutti?? Toivottavasti ei sattunut pahasti kenellekään. Ajakaahan keskikaistaa tossa kohdalla.
sad0117.gif

Ehdit ensin.. Ei sattunut, onnex. Oli muuten mersu.. Tulin just vähän myöhemmin paikalle. Kuski on Lahdesta ja pyörä vietiin RM Heinolle, lupasin olla yht.henkilönä täällä..

Juu Intiankadun jälkeen 2. talon kohdalla. Siinähän on aina autoja parkissa ja ajoaukot täysin pimeitä pihasta tulijoille. Samoin tietysti sellaiselle Koskelantietä ajavalle, joka ei paikkoja tunne, eli siis käyttäkää keskikaistaa tossa Intiankadun jälkeen itäänpäin.

Joo. Näkyvyys kieltämättä aika huono, jos siinä on kadun reunassa autoja parkissa. Mutta perkelettäkö pitää mennä, jos ei näe??
mad.gif

Kuski soitti äsken, molemmat kunnossa
smile_org.gif
Uutta pyörää aletaan katsoa kuulemma heti vaikka vaimo sanoi rysäyksen jälkeen että ei enään ikinä tule pyörää taloon. No tänään oli pyörtänyt puheensa.. Kiitteli avusta
cool.gif

Juu, siinä olikin joku sivuvaunupyörä parkissa kolaroineen takana. Itse en arvannut mennä enää hämmentämään kun ammattilaisetkin oli jo paikalla.

sad_orig.gif

Satuin myös paikalle - harmikseni.
Olin harjoittelemassa ensimmäistä kertaa omalla moottoripyörällä ajamista ja heti ensimmäisen 5 minuutin aikana näin tämän tapauksen Koskelantiellä. Korttikin on ollut lompsassa vasta viikon verran.

Mutta näinhän sitä oppii, että vaikka itse olisi kuinka varovainen tahansa, joku voi aina tulla autolla eteen.

Back