• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koska eka katupyörä (ei nastoja) kaudelle 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzuki03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vihti
Nyt on taas lumityöt tehty  
033102ass_1_prv.gif
ja tuntuu että taasen venyy ajokauden aloitus ainakin 2:lla vk:lla eteenpäin
033102ass_1_prv.gif

Mutta laitetaanpä pieni veikkaus siitä,että koska eka katupyörä ilman nastoja lähtee liikenteeseen 2010.Oma veikkaus on että 25.3.2010.Ja nyt ei ole Etelä-Suomi etulyöntiasemassa-ainakaan tämän päivän jälkeen
sad_orig.gif

Jotain jutun juurtahan tässä on keksittävä aina välillä ajankuluksi :;):Voittajalle ei ole luvassa muutakuin omaa mielihyvää-Hyvää alkavaa ajokautta!
062802moto_prv.gif

10. päivä maaliskuuta viimestään ensimmäisen kerran. Paitsi jos lauantaina sade tulee vetenä niin pääväylillä vois käydä likaamassa mopon.

Joopa,joo.  "Säänoitien"mukaan, maksimi lumimäärä saavutetaan eteläisessä Suomessa noin MAALISKUUN puolivälissä!   Kiirettä pitää lumen sulamisessa..........
sad_orig.gif

Kai sitä odotellaan kunnon kelejä!Eli joskus vappuna.tai jussina jos tää kesä todellakin myöhästyy niin paljon kun puhutaan!On sitä muuten joskus viety juhannuksena maitokelkalla jäätä pitkin maitoo Päijänteen asuttuihin saariin.tarkkaa vuotta en muista mut 1800-luvulla kuitenkin niin että mistäs sitä tietää vaikka pidettäs jääratakisat jussina
biggrin.gif
No tuskin mutta piti vähän masentaa
smile_org.gif

Tänään tuli africa twini vastaan kuusamontiellä oulussa...
062802moto_prv.gif

Ei en tiedä oliko nastoja mutta tiet oli ainakin paikoin liukkaat ja pakkastakin parikyt astetta.

kale

No,mutta,minä olen vappupäivänä tehnyt "lumihommia"noin 20-25cm lunta vappuaamuna. Tämä Hyvinkään seudulla!
062802moto_prv.gif
 Siinä sitä ajellaan,,,,,,endurolla!

Villi veikkaus, joskus 04.04 tienoilla ensimmäiset starttaa.
Itse taidan aloitella siinä 16.04 n. klo 13 paikkeilla
talktohand.gif

Pistetään 10.4. On kuitenkin lauantai, niin päivällä on jollakin liian tiukka paikka kun aurinko paistaa ja. . .  .    
062802moto_prv.gif

Villi veikkaus, joskus 04.04 tienoilla ensimmäiset starttaa.
Itse taidan aloitella siinä 16.04 n. klo 13 paikkeilla  
talktohand.gif
Perkele,minä en vanno?   Sanotaan,että vannomatta paras?
Mahdollisesti uusi mopokin vielä,,,,,?
Perk,,,,jos vielä liukkaan kelin takia kaatuis,vähän vitutt,,,,?
Katsellaan!   Ps tosin olen kuvitellut,ehkä siinä huhtikuun puolivälissä täräyttäis?
biggrin.gif

Otan pyöräni liikenteeseen, kunhan teiden varsilta ovat lumet sulaneet. Aikasempina vuosina tää on tapahtunut viimeistään vappuna, mutta nyt veikkaukseni on toukokuun loppupuoliskolla.
sad_orig.gif

Maaliskuussa meinaan aloittaa, ja jos nyt vaan suinkin päivälämpötilat nousee vähänkin plussalle, niin alkupuolella maaliskuuta. Pakkaskelillä en viitti ajella.

Sulamisvesiä tulee tosin nyt olemaan tiellä vielä piiiiiiiiitkään, ja ne maaliskuussa usein vielä jäätyy öisin.

OT: Minkähänlaiset kevättulvat tänä vuonna muuten tulee etelässä?

Jos nyt vapuksi ehättäs

...ja jos ei ni sit menee toukokuun puolen välin yli.

Floridassa tietysti vois matkoillansa  
062802moto_prv.gif

No eihä tota tartte ku vähä lämmintä aurinkoo niin lähtee pahimmat puis! kinokset jää! No jos 14.3 pääsis ajaa, niin ois aikas kivat kolmikymppiset!!  
062802jumpie_prv.gif

On toi kyl vaa niin toivottoman näköstä!!
baaa.gif

Back