Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tero-75 sanoi:Tilasin korvatulpat.fi:stä nuo MotoSafet. Mielenkiinnolla odotan toimivuutta.
BadToThe Bone sanoi:Lähtökohtaisesti homma vaan menee niin, että jos melu ei "satu korviin".... eikä siitä saa
"rasitusoireita", siitä ei synny vaurioitakaan!
RoRo sanoi:Mihinkäs tutkimukseen tai mistä hankittuun tietoon tämä väittämä perustuu? Saisko linkin, kiitos.

eikä mennyt rahat hukkaan.Kävin huhtikuun lopussa rakennusalan työsuojeluvaltuutetun kurssin, jossa käytiin läpi mm. kuulonsuojausta.BadToThe Bone sanoi:Lähtökohtaisesti homma vaan menee niin, että jos melu ei "satu korviin".... eikä siitä saa
"rasitusoireita", siitä ei synny vaurioitakaan!
Pari viikkoa olen nyt ehtinyt testaamaan MotoSafeja, enkä enää luopuisi. Vaimentaa nimenomaan tuulensuhinoita jotka omassa pyörässä ovat ongelmalliset. Tuplakupla ohjaa pyörteilevän ilman juuri kypärän kohdalle. Tosin tuohon olen huomannut vaikuttavan myös kelin tuulisuuden, ja sen mistä suunnasta sattuu puhaltamaan.Tero-75 sanoi:Tilasin korvatulpat.fi:stä nuo MotoSafet. Mielenkiinnolla odotan toimivuutta.

Tero-75 sanoi:Pari viikkoa olen nyt ehtinyt testaamaan MotoSafeja, enkä enää luopuisi.
Chivas067 sanoi:Samanlaiset tulpathan nuo ovat, muka erilaisella "suodattimella". Sinällään olis mielenkiintoista kokeilla peräjälkeen molempia että kuuleeko "kultakorva" noissa eroja.