• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korvatulpat/kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K@zzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sony MDR-NC22
Mahtaisko nämä toimia prätkä hommissa?
http://www.sony.fi/product/hed-travel/mdr-nc22
Onko kellään vielä omakohtaista kokemusta noista kuulokkeista?

K@zzu  
sport05.gif

ps. Ruotsista ne löytyy hintaan 619kr.
http://www.sony.se/product/hed-travel/mdr-nc22

sama  
sport05.gif

Vastaavanlaisesta on itsellä hieman huonoja kokemuksia. Tosiaan ihan hyvin vaimentavat tausta meteliä mutta asettelu ottaa todella aikansa johtuen ainakin itselläni siitä, että kun laittaa kypärän päähän niin kuulokeosat painavat ikävästi korvakäytävään. En tiädä onko liian pienet korvat vaiko tiukka kypärä, mut itselläni moiset eivät toimineet.
sad_orig.gif

Jep philipsin vastaavat löytyy ja en suosittele kypärän kanssa käytettäväksi. PS. halvalla lähtee ;)

Itseltä löytyy samanlaiset, mutta valitettavasti en ole kypärän kanssa testannut. Vai olisinko testannut ja todennut että eivät oikein asetu kypärän alle kun tulevat normaalikuulokkeita enemmän ulos. Ei voi muistaa...

Nuo päässä olen kyllä lentänyt kymmeniä tuhansia maileja ja lentokoneessa nuo kyllä ovat ehdottoman hyvät. Toimivat myös autossa ja taustameluisassa toimistossa. Vaimentavat ääniä myös ilman äänilähdettä (aktiiviset korvatulpat).

Eivät toimi juostessa tai pyöräillessä. Ilmavirta ottaa vastamelumikkiin ja kuulokkeet yrittävät kompensoida ilmavirran suhinaa.

Paristot kestävät minulla ainakin pidempään kuin mp3-soittimessa, tosin menevät tyhjäksi jos unohtuu päälle. Kuulokkeiden kumitutit ovat vaihdettavat, mutta eivät pysy kunnolla paikoillaan. Itse laitoin tipat pikaliimaa ja nyt pysyy. Vaihtaminenkin varmaan vielä onnistuu kun laitoin liimaa hyvin niukasti.

Ai niin, maksoin noista pari vuotta sitten jotain 30e Japanissa.

Back