• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korvaako kotivakuutus kypärän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xniko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ole.

Ajokamat eivät kuulu mp:n varusteisiin.

Itseltä pöllittiin ennen kisapäivää lastattu peräkärry jossa oli kaikki muut kamat paitsi itse moperi. Kärry löytyi myöhemmin "avattuna". Osa kamoista oli jäänyt kärryyn... oli vissiin tullut kiire?

Mutta asiaan... kotivakuutuksesta korvattiin KAIKKI ajovarusteet ja ja muut rojut, mutta ei mitään varaosia. Yhtiö oli IF.

Aika monimutkaista eikö?  
wink.gif
Tell me about it  
smile_org.gif

Ihmeellinen on vakuutusyhtiömaailma. Soitapa yhtiöösi ja kysäise tuo kypärä homma. Muihin kamoihin en ota kantaa, kuten en tähän mennesäkään.

E: eikä olla hölmöjä
cool.gif

Kyllähän tuossa kiertäen on kolmaskin vaihtoehto, kun tavallaan myös se sun kaveri vahingossa, ei tuottamuksellisesti rikkoi sen sun kypärän, ni hänen vastuuvakuutuksensa voisi ehkä myös sen kypärän korvata. Mutta minä en kyllä ole tässä asiassa kovin tietäväinen.

Ei ole.

Ajokamat eivät kuulu mp:n varusteisiin.

Itseltä pöllittiin ennen kisapäivää lastattu peräkärry jossa oli kaikki muut kamat paitsi itse moperi. Kärry löytyi myöhemmin "avattuna". Osa kamoista oli jäänyt kärryyn... oli vissiin tullut kiire?

Mutta asiaan... kotivakuutuksesta korvattiin KAIKKI ajovarusteet ja ja muut rojut, mutta ei mitään varaosia. Yhtiö oli IF.

Aika monimutkaista eikö?  
wink.gif
Tell me about it  
smile_org.gif

Ihmeellinen on vakuutusyhtiömaailma. Soitapa yhtiöösi ja kysäise tuo kypärä homma. Muihin kamoihin en ota kantaa, kuten en tähän mennesäkään.

E: eikä olla hölmöjä  
cool.gif
Juu kypärästä vain on ollut tähän mennessä puhe.

Muut ajovarusteet kun yleensä on vaatteiksi luettavia asioita... Ja sehän on sitten taas ihan eri juttu.

Ja itseäni lainatakseni:
Riippuu yhtiöstä ja ko. yhtiön korvauskäytännöstä.

Back