• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kortti pois, mut Milloin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kortti pois, mut Milloin ? -

• Vuonna 2000

Ääniä: 0 0,0%
  • Vuonna 2001

• Vuonna 2002

• Vuonna 2003

• Vuonna 2004

• Vuonna 2005

• Vuonna 2006

• Vuonna 2007

• Vuonna 2008

• Ei ole vielä ollut kortti pois

• Ääniä yhteensä
    0
Alin vaihtoehto...  
thumbs-up.gif

Kortti on ollut tiukasti taskussa vuodesta -81. Sen pitämisessä auttoi kiireisellä 90-luvulla suuresti se, että paikallinen nimismies oli tolkku kaveri joka otti kylillä kumia polttavalta nuorisolta kortteja ominkäsin, tarvittaessa omalla autollaan pysäyttäen, mutta pitkää työajoa ajavat päästi helpommalla. Useamman kerran oli 4 sakkoa vuodessa, mutta kertaakaan ei tullut kutsua edes keskusteluun.

Ne "hyvät" ajat on olleet ja menneet, enää ei suhteet auta. Täytyy ajella sakkosaldo huomioiden,  pelisilmään luottaen ja ihan loppuvaiheessa sitten sitä tuuria toivoen. Toistaiseksi sitä on riittänyt.

2005 5vk. Kolmet tuli vuoden sisään(2 kotilolla 1 mopolla) Onneks ottivat vasta joulukuussa, ni sai päristellä kauden "rauhassa" loppuun
062802jumpie_prv.gif

Tähän mennessä ainoan kerran vuonna 1986.
Tutkaan 50@132.
Kortti pois yli 3,5kk ja rosiksessa tuli sakkoja 3500mk.

2005 lähti, sen jälkeen oon tajunnut ajaa karkuun. Tyhmästä päästä kärsii lompakko ja kortti
mad.gif

Elokuussa 2004 viimeksi lähtenyt, olen ihan aidosti yllättynyt miten en ole sen jälkeen narahtanut, vaikkei ajotapa ainakaan nätimmäksi ole muuttunut. Noo..*kop kop*

Harmi kun tuo kyläpoliisi meni heittämään veivinsä, antoi joskus ajokieltoa kokonaiset 12 h.
biggrin.gif
Seuraavan kerran son varmaan puol vuotta.
bawling.gif

Lokakuussa 1979 sain kortin ja visusti olen sen itselläni pitänyt.
2 rikesakkoa -80 luvulla ja 2007 meni päiväsakoille 100/126.
Meinaan pitää kortin taskussa vastakin
smile_org.gif

täytyy kyllä nostaa hattua orglaisille jos tosiaan 74% porukalla ei oo koskaan ollu kortti kuivumassa.itse kävin tänään kuulemassa tuomion eli kuukauden päästä sais taas ajella.kesäloma painaa päälle joten aikasta iso riski että joutuu ilman korttia ajeleen..pitäisi melkeen perusta äänestys että pystytkö ajamaan sporttisella moottoripyörällä lähes aina rajotusten mukaan
smile_org.gif
joko täällä on porukalla hyvä tuuri tai sitten lainkuuliaista porukkaa.

Back