• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kortti pois, mut Milloin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kortti pois, mut Milloin ? -

• Vuonna 2000

Ääniä: 0 0,0%
  • Vuonna 2001

• Vuonna 2002

• Vuonna 2003

• Vuonna 2004

• Vuonna 2005

• Vuonna 2006

• Vuonna 2007

• Vuonna 2008

• Ei ole vielä ollut kortti pois

• Ääniä yhteensä
    0
Tälle vuosituhannelle ei ole tapahtumia. 1988 tuli mittautettua 102 satasen alueella. Siitäpä helmikuussa 1989 kortti 2 viikkoa poissa. Sakkoa taisi tulla 150mk.
Näin kävi, vaikka onhan tässä kompa mukana
idea3.gif

Mulla ei ollut korttia viimeksi Elokuussa 1981.

Sen jälkeen kun sen sain, ei sitä ole kukaan halunnut multa ottaa kuin hetkeksi "ajokortti ja rekisteriote, kiitos".

Tais olla vielä käytössä 80-lätkä
talktohand.gif
Noup, mut lähellä: Möllinkolmio. Siihen aikaan paikallinen nimismies oli sitä mieltä, että kolmion kanssa rajoitus on 50. Vetäisin siis miehekkäät tuplat
biggrin.gif
Autossa polliisin kanssa oltiin yhtä mieltä siitä, että on turvallisempaa ajella jonossa sataa, kuin penkereellä 50, joten antoi niin pienen sakon kun vain kykeni. Nimismies tietenkin nyrpistyi rispektin puutteesta ja päätti ojentaa silloin niin nuorta ja komeaa heppua poistamalla KT-kortin ajo-oikeuden kahdeksi viikoksi keskellä talvea. Kyl harmitti, kun silloin vanhaan hyvään aikaan oli kinoskin metristä eikä saanut kevarilla ajaa
tounge.gif
Ah, nuoruus...

Viime vuonnahan tuo meni. Vieläkin vituttaa. Ajokausi loppui 3kk aiottua aikaisemmin. Ja bonuksena tietenkin sakot. Ja tietenkin seuraavakin kortti on väliaikainen, mikä tarkoittaa, että elokuussa pitää ajaa inssi ja käydä kirjallisissa uudelleen.

Kortti ojennettiin mulle vuonna 1997 ja sen jälkeen ei ole yksikään poliisi edes kysynyt sitä multa, vaikka olen ajanut koko ajan, eli turhaan tuli vissiin sekin aikoinaan maksettua/hommattua..

Minä innoissani odotan, kun poliisi huitoo tiensivuun, notta jokohan sitä pääsis korttia näyttämään, mutta ei..

Aina vaan se sama: "Puhallappas tuohon" ja "Hyvää matkaa"..

..Perkule.

Kortti ojennettiin mulle vuonna 1997 ja sen jälkeen ei ole yksikään poliisi edes kysynyt sitä multa, vaikka olen ajanut koko ajan, eli turhaan tuli vissiin sekin aikoinaan maksettua/hommattua..

Minä innoissani odotan, kun poliisi huitoo tiensivuun, notta jokohan sitä pääsis korttia näyttämään, mutta ei..

Aina vaan se sama: "Puhallappas tuohon" ja "Hyvää matkaa"..

..Perkule.
Kortti saatu 1979...vaihtunut pahvisesta muovi läpyskään...Ja on siitä saakka ollut lompakossa...
wink.gif
Toivotaan että pysyy myös jatkossa.

Jep, onhan tuo nimismies halunnut ajella mun kortilla muutaman kerran - viikosta kuukauteen kerrallaan. Ennen - siis ennen vuotta 2005 säälittävillä puheilla pystyi lyhentämään ajokiellon pituutta. Nykyisin katsotaan kuulemma taulukosta ja se on siinä
sad_orig.gif

-88 ottivat kortin puoleksi vuodeksi, kun kiihdytin kerran "vähän reippaammin". Sen jälkeen on pysynyt lompakossa. -88 jälkeen pari kotiloylinopeutta vahingossa (sakotettu).

Ylinopeussakot viimex -96.

Kortti ollu taskussa -88 alkaen...

Meitsi kun ajelee aina sääntöjen mukaan  
lookaround_orig.gif

Lienee täytyy koputtaa puuta=päätä

Back