• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kortti lähti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koffi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla EI OLE KORTTI KATKOLLA, ajoin millä hyvänsä, mitä vikisette, jos teillä on?

Se on kuskista, ei vehkeestä kiinni.

kortti ollu vuodesta -84 ja kirjaimia löytyy ABECD.

5 vuotta ajoin dösää ammatikseni, ilman sakon sakkoa.

Ja urpot vikisee.
Perusta sitten oma ketju, jossa vikiset siitä, että muut vikisee. Turha tulla tänne moralisoimaan ja osoittamaan moraalista ylemmyyttä kertomalla omasta nuhteettomuudestaan.

Ja toisaalta harva täällä nyt on mitenkään vikissyt ja valittanut lakien epäoikeudenmukaisuutta. Kunhan kerrotaan mitä tapahtu.
Tossa se totuus lienee ilman kiihkoa.
Kerrotte, miten kävi.

En minä kummee ole, mutta tuuri lienee käyny.

Silti toi 3 kertaa tutkaan, ei liene ihan pelkkää huolimattomuutta.
siis saman vuoden aikana.

Mulla EI OLE KORTTI KATKOLLA, ajoin millä hyvänsä, mitä vikisette, jos teillä on?

Ja urpot vikisee.
Hetkinen, ootas tää on nyt ihan kielen päässä... hmm... hitto mikäs se nyt olikaan... joo-o olen itsekin siihen joskus syyllistynyt, kymmenen kirjainta... voi piru vie, mikä se nyt oli. No, ehkä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Ja urpot vikisee.
Hetkinen, ootas tää on nyt ihan kielen päässä... hmm... hitto mikäs se nyt olikaan... joo-o olen itsekin siihen joskus syyllistynyt, kymmenen kirjainta... voi piru vie, mikä se nyt oli. No, ehkä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Kts yllä.

Aivan sama.

En ole kummee, kuten ylhäällä kerroin, mutta en ole tuokaan, jota tarjoat.

Alkaa vaan kumma kyllä toi Rest In Pieces tuntua kaikesta huolimatta tutummalta ja tutummalta.

"Motoristi kuoli kaiteeseen, rekan perään, jne"

Miksi noita uutisia on?

kaikki autojen vikoja?

En usko.

No voin sanoa, että HD kuskeja ei todellakaan pidetä helvetin perkeleinä. Lähinnä vähän huvittavina markkinoinnin jallittamina idiootteina, jotka luulevat 30-luvun tekniikalla pörräävien malmikasojensa olevan hyviä moottoripyöriä.

thumbs-up.gif
Sanoo joku juntti brittiläisen paskakasan päältä... voi voi raukkaa  
pftroest.gif
biggrin.gif
Onks tää nyt se provoon tarttuminen mistä äitee kertoi ku mä olin pieni?

Hyss...

Onhan noita nähty, näyttävät Tikkurilan maalitehtaan värikartoilta ja kuvittelevat olevansa jos ei euroopan niin ainakin Suomen nopeimpia kuskeja japseilta kopioiduilla singereilään.
Mikäs siinä jos tykkää mutta olis edes ostanut aidon Japanilaisen piiskan eikä mitää paskaa kopiota.

No voin sanoa, että HD kuskeja ei todellakaan pidetä helvetin perkeleinä. Lähinnä vähän huvittavina markkinoinnin jallittamina idiootteina, jotka luulevat 30-luvun tekniikalla pörräävien malmikasojensa olevan hyviä moottoripyöriä.

thumbs-up.gif
pftroest.gif
biggrin.gif
Onks tää nyt se provoon tarttuminen mistä äitee kertoi ku mä olin pieni?
Pieni provoon tarttuminen piristää aina tylsää torstai-iltaa
biggrin.gif

thumbs-up.gif
pftroest.gif
Bad boy brad

On ne HD-miehet rankkoja jätkiä ;)
Tuo oli kyl loistava. Jos ollaan japsimiehet "Tikkurilan värikartasta" repäistyjä ja stereotypiat taas kunniaan, niin mitäs tuo keski-iän harrikkakriisi sitten on?

Toivottavasti nyt ei kukaan vedä palkokasveja nenuun.. herkkää porukkaa tuntuu olevan.

- P

thumbs-up.gif
pftroest.gif
Bad boy brad

On ne HD-miehet rankkoja jätkiä ;)
Tuo oli kyl loistava. Jos ollaan japsimiehet "Tikkurilan värikartasta" repäistyjä ja stereotypiat taas kunniaan, niin mitäs tuo keski-iän harrikkakriisi sitten on?

Toivottavasti nyt ei kukaan vedä palkokasveja nenuun.. herkkää porukkaa tuntuu olevan.

- P
Kyllä tällänen joka kevääseen mahtuu
biggrin.gif

Mulla on raskas malmikasa jossa ei oo hepoja ja ei oo muovejakaan, ei se kule kovaakaan ja on japanista.

Ei mee mullakaan hyvin

Päiväsakkoja 22
Aika vähällä päiväsakko määrällä oot kyllä päässy. Itse sain keväällä autolla 80-alueella 122 ajattuani 24 päiväsakkoa ja samoin oli hiljainen tie, hyvä näkyvyys, alle vuoden vanha auto...

Käräjille menee jos ylinopeutta +50 ja kortti hyllyllä n. 3k. Jos ei mene niin veikkaus että 2kk lappu hyllyllä

Aivan pakko kysyä, mitä hemmettiä vaikuttaa auton ikä? Tekeekö se hurjastelusta turvallisempaa, ja enemmän hyväksyttävämpää?

Päiväsakkoja 22
Aika vähällä päiväsakko määrällä oot kyllä päässy. Itse sain keväällä autolla 80-alueella 122 ajattuani 24 päiväsakkoa ja samoin oli hiljainen tie, hyvä näkyvyys, alle vuoden vanha auto...

Käräjille menee jos ylinopeutta +50 ja kortti hyllyllä n. 3k. Jos ei mene niin veikkaus että 2kk lappu hyllyllä

Aivan pakko kysyä, mitä hemmettiä vaikuttaa auton ikä? Tekeekö se hurjastelusta turvallisempaa, ja enemmän hyväksyttävämpää?
käytännössä tekee ainakin turvallisempaa, hyväksyttävämpää tuskin.

Päiväsakkoja 22

Joidenkin mielestä tuntuu tekevän. Jossain vaiheessa kyseltiin keskustan, ja ilmeisesti tässä tarkoitettiin ydinkeskustaa, nopeusrajoitusten pudottamista 30km/h täällä T:reella. Vastalauseiden seasta erottui kommentteja tyyliin "nykyautot on niin turvallisia että tuollaiset nopeudet ovat naurettavia". Tuntui ihmisillä unohtuvan että kyseessä oli nimenomaan keskustanopeudet ja lähinnähän tässä koitetaan suojella jalankulkijoita, varsinkin täällä tuntuu ettei ihmisen hengellä ole välillä mitään arvoa jos liikut jalan.

Auto/moottoripyörä on yleensä niin turvallinen kuin sen heikoin osa ja tällä tarkoitan kuskia. Monilla vaan tuntuu olevan melkoisen kovat käsitykset omista kyvyistään, ja auta armias jos alat arvostelemaan niin kukkahatuksi leimaaminen käy käden käänteessä. Jokainen tehköön omat valintansa, mutta muiden vaarantaminen niiden valintojen seurauksena on pelkästään tyhmyyttä.

Ei mulla muuta.

"edit-typo"

Päiväsakkoja 22

käytännössä tekee ainakin turvallisempaa, hyväksyttävämpää tuskin.
Selitätkö mulle että miten se tekee siitä turvallisempaa??
Taidan olla tyhmä, kun en oikein tajua että miten voi olla turvallisempaa ajaa ylinopeutta juuri kaupasta ulos ajetulla autolla, kuin esim vaikka vuoden 2000 autolla??!?

Ei vaan tajuu.

Ja urpot vikisee.
Olee,Olee
Teidenritari on löytynyt
bowdown.gif

Mä oon ajoin 8 vuotta kuorma-autolla ilman sakkoja (ammattakseni myöskin) eikä oo mitenkään ihmeellinen saavutus..

confused_orig.gif

Back