• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korotus A2 Opetusluvalla

Olitko vielä yhteydessä Ajovarman virkailijoihin jotka väärin ohjeistivat, vai oliko se vain väärinkäsitys ?

76239 sanoi:
Olitko vielä yhteydessä Ajovarman virkailijoihin jotka väärin ohjeistivat, vai oliko se vain väärinkäsitys ?

Varmaan väärinkäsitys, oon ihan tyytyväinen nyt tähän vaikkei mennytkään niin kuin ajattelin... Mulla on reilu 3kk aikaa ajella opetusluvalla niin paljon ku lystää ennen kokeita... pakko siinä ajassa jotain oppia

En menis ylipäätään 100% luottamaan Ajovarmaan ja virkailijoiden tietoon :D
Itse sain ison kortin melkein kuukauden etuajassa aikanaan. Ensimmäinen vuosi, kun opetustodistus palautettiin poliisin sijaan Ajovarmalle.

Suoritin A2->A korotuksen autokoulussa ja menin viemään todistusta Ajovarmalle. 20 vuotta oli tullut edellisenä päivänä mittariin, eli nämä kohdat ok, mutta A2-kortti oli tosiaan ollut vasta sen reilu 23kk hallussa. Virkailija kirjoitti väliaikaisen ajokortin ja näin pääsi ajelemaan hyvissä ajoin.

Mäkine sanoi:
En menis ylipäätään 100% luottamaan Ajovarmaan ja virkailijoiden tietoon :D
Itse sain ison kortin melkein kuukauden etuajassa aikanaan. Ensimmäinen vuosi, kun opetustodistus palautettiin poliisin sijaan Ajovarmalle.

Suoritin A2->A korotuksen autokoulussa ja menin viemään todistusta Ajovarmalle. 20 vuotta oli tullut edellisenä päivänä mittariin, eli nämä kohdat ok, mutta A2-kortti oli tosiaan ollut vasta sen reilu 23kk hallussa. Virkailija kirjoitti väliaikaisen ajokortin ja näin pääsi ajelemaan hyvissä ajoin.

Tais virkailija ollut voittanut loton edeltävänä viikonloppuna..:D. Kesäkuussa täyttyy ikä ja heinäkuussa 2 vuotta A1, kattelen sitten tilanteen mukaan että meenkö ajokokeeseen vai käynkö vaan autokoulussa suorittamassa 2+5... Voiko ton kuljettajaopetuksen eli 2+5 tuntia käydä autokoulussa jo vaikkei olisikaan 2 vuotta edellisellä kortilla täynnä, mutta 18 vuoden ikä on..? Nehän antaa siitä silti sen todistuksen ja sit se tulee toimittaa ajovarmaan nimenomaan aikasintaan sinä päivänä kun edellisellä kortilla täynnä 2 vuotta..?

Sam Suominen sanoi:
Voiko ton kuljettajaopetuksen eli 2+5 tuntia käydä autokoulussa jo vaikkei olisikaan 2 vuotta edellisellä kortilla täynnä, mutta 18 vuoden ikä on..? Nehän antaa siitä silti sen todistuksen ja sit se tulee toimittaa ajovarmaan nimenomaan aikasintaan sinä päivänä kun edellisellä kortilla täynnä 2 vuotta..?
Voi ne 2+5 autokoulun tuntia suorittaa ainakin 6kk ennen kun täyttää/tulee 2v aika täyteen. Ja todistus taitaa kans mennä jo sähkösesti autokoulusta ajovarmalle (?)

Back