• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korkeempi pleksi FZS 1000:iin. Auttaako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kirvesm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajoviima tuntuupi ikävästi puistelevan hartioita ja kypäränseutua alkuperäisellä pleksillä. Kannattasko vaihtaa korkeempaan? Kokemuksia....
Kiitosta etukäteen

Laitoi omaan fasuuni Kapan touring pleksin joka on korkeampi kuin alkuperäinen. Mielestäni suojaa ajoviimalta pikkasen paremmin kuin alkuperäinen pleksi, mutta tuntuu että meteliä ja mölinää tulee korviin enempi. Vaikea sanoa lopullista tuomiota. Itse olen vaihdellut alkuperäistä ja kappaa vuorotellen eikä oikein osaa päättää. Taas on vuorossa matala pleksi, juuri vaihdoin kun tulin ajosta.

Joo näinhän se menee. Itsellä on tuo virman touring pleksi, josta sahasin puolet pois kun pyörteily oli ihan järkyttävää. Toimii nyt hiukkasen paremmin kuin vakio, mutta parhaat fiilikset saa kun ajaa kokonaan ilman, ja nakkaa vielä nuo hurrikaanipeilit metsään.

Ei tolla lisäkorkeudella tee yhtään mitään, sillä pleksi on sen verran kapea, että ilma vain pyörähtää siitä ympäri. 30cm on muistakseni poikkimitta, mikä on ihan naurettava ajatella että se mitään muuta kuin sotkee puhdasta ilmaa.

Ostin Stormilta MRA:n Touring pleksin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Se on huomattavasti leveämpi kuin alkuperäinen ja vähän korkeampi. Tosin aavistuksen äänet nousi, mutta ajettavuus parani!!!

Back