• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korjausoppaita netistä (.pdf) Triumphiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TTT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Normaalilla postilla saapunut vanha kirja "lahjaksi".

Sen verran olen vanhanliiton ihmisiä, että tykkään näistä hypisteltävistä paperi versioista, jotka on helppo ottaa talliin mukaan (juu ei, en omista printteriä ja sivuja kuitenkin aikas monta töissä tulostettavaksi). Sitten nuukuuspuuskassa voi kirota ja pärrätä kun sivuille on tarttunut mustaa mönjää... Tosin läppärin näppäimistöllä se v****aa enemmän (läppäri tallissa antaisi kyllä aika pro kuvan satunaisille ohikulkijoille ).

Kuuhun menosta en tiedä, mutta auttaa alkumatkassa kummasti.
Sitten kun ruvetaan menemään ropaamisessa sille tasolle, mitä ei kirjasta löydy, niin taitotaso on jo varmasti sitä luokkaa että kirjaakaan ei enää tarvitse. Sitten voinkin besseröidä foorumeilla.

Muutaman heikkouden jo huomasin kirjassa, mutta ei se haittaa.
Kyseessä on kuitenkin korjausmanuaali, ei triumph virittäjän käsikirja.

Sitten nuukuuspuuskassa voi kirota ja pärrätä kun sivuille on tarttunut mustaa mönjää... Tosin läppärin näppäimistöllä se v****aa enemmän (läppäri tallissa antaisi kyllä aika pro kuvan satunaisille ohikulkijoille ).
Läppäri on jo pakko olla tallissa ainakin minun trumpan kanssa.
Sitä kun pääsee tutkimaan ja säätämään aika mielensä mukaan, ja samalla on se manuaalikin luettavissa.
Samalla koneella on manuaalit ja diagnostiikat kaikkiin muihinkin vempeleisiin ja verkonkautta saa lisää.

Ps: Läppäri on kosketusnäytöllä jä sitä käytetään tikulla joten ei haittaa vaikka on nyrkit vaseliinissa.
wink.gif

Läppäri on jo pakko olla tallissa ainakin minun trumpan kanssa.
Sitä kun pääsee tutkimaan ja säätämään aika mielensä mukaan, ja samalla on se manuaalikin luettavissa.
Samalla koneella on manuaalit ja diagnostiikat kaikkiin muihinkin vempeleisiin ja verkonkautta saa lisää.
Trumppasi on siis varmasti uudempaa electroonista mallia. Vastauksessasi tultiin juurikin siihen "ylimenevään osaan", jonka jälkeen manuaali menettää merkitystään.

8 vuotta vanha kaasari koneen kanssa neliölaskinkin on jo vähän liikaa.

Ihminen nöyrtyi ja sininen kirjanen tilattu jenkeistä.
Hintaa rahteineen 51USD, paypal kurssilla reipas 38€.
Ja sitten tietenkin mahdollinen 11% alv + tulli päälle...

Ja sen mukana on sitten tulta vähintään Jeesus tai tulen kaikkien teidän uniin, sen verran tuota kirjasta buffattu täällä.  :p.

Mutta oikeasti, kiitoksia kaikkille osallistuneille  :respect:
Olisi tarvetta samanlaiselle opukselle, yritin etsiä eBaysta, mutta en löytänyt. Kokeilin myös näitä edellä esitettyjä linkkejä, mutta ei nekään tärpänneet.
Oliko kyseessä yksityinen myyjä jolta tilasit, vai joku firma joka myisi kirjoja enemmänkin.

Mikä pyörä sulla on?
Tuo T300 manuska, jonka tilasin, kattaa monta mallia.
Tilasin omani tuolta Manual Wizardilta.

Katselin myös korjausoppaita Tikruun (1050). Uskaltaako tuolta tilata? Eli meneekö rahat ja ruma jää? Näytti olevan CD levyllä toi Tikrun korjausopas. Onko kokemuksia?

Joo, sitten se on tuo T300 manuaali tuolta Wizardilta,
mulla ainakin toimi linkki.
T300
Tilasin ko. manuaalin, nyt vain odotellaan... Tulisikohan jo jouluksi?
Manuska tuli eilen postin mukana kotiin, yllättävän nopea toimitus jenkeistä, alle 2vko.
Ja itse sain vielä hyvää s-posti palvelua, kun pistin viestin tilauksesta perään, samana iltana kuin tilauksen. Aika-ero teki sen, että kaveri oli varmaan "toimistolla" sopivasti. Mulla oli lukihärö kun tein tilausta ja USP muutui mielessäni UPS ja laitoin firman toimitusosoitteeksi. Osoitteen muutoksesta sain vahvistuksen kuvan kera paketista, johon oli kirjattu uusi osoite.

Hyviä lukuhetkiä.

Back