• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korjaamot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _mafi_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko kellää tietoo jostaa hyväst (hinta/laatu suhde kohillaan), edullista paikkaa kuitenkin, johos pyörää vois viedä korjauksii?? ketju pitäs saada vaihettuu. mikäs semmosen hinnaks tulee?? ja

pääkaupunkiseudulla asustelen ettei lähetä joneki pohjosee kuitenkaan xD... Espoo, Vantaa Helsinki tienoilta ;)

Tossa ois tuo Motopaja malmilla, oon itekin käyttänyt bemua siellä ja "ukot" tietää kyllä hommista. Aja malminlentokentän ohi ja käänny "nyppylän" päältä oikeelle, nurkan takana on huoltopiste.(kehä I:seltä tultaessa)

Tossa ois tuo Motopaja malmilla, oon itekin käyttänyt bemua siellä ja "ukot" tietää kyllä hommista. Aja malminlentokentän ohi ja käänny "nyppylän" päältä oikeelle, nurkan takana on huoltopiste.(kehä I:seltä tultaessa)
Koetetaan löytää
biggrin.gif

mut tattis vinkist
wink.gif

Prätkäpaja tuota lafkaa ilmeisesti tarkoitetaan. Malmilta päin tultaessa nyppylän päältä oikealle (aidassa puljun mainos) ja heti ensimmäisestä portista sisään. Itse paja löytyy sisäpihalta.

Back