Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiähän se peukalo siirtyy oikeaan paikkaanMullahan oli se peukalo keskellä kämmentä.
Tällaista .org kai parhaimmillaan on!Sain apuvoimia forssasta asti 2 ammattilaista kävi korjaamassa pyörän ja kukaan ei voinut kuvitellakkaa et miehet ei pyytänyt rahaa ollenkaan?Kiiiiiiiiiitos helskutisti Tatulle ja kaverille.!!!
Sain apuvoimia forssasta asti 2 ammattilaista kävi korjaamassa pyörän ja kukaan ei voinut kuvitellakkaa et miehet ei pyytänyt rahaa ollenkaan?Kiiiiiiiiiitos helskutisti Tatulle ja kaverille.!!!
Mä olen ihan sanaton. Todellista motoristi henkeä!Sain apuvoimia forssasta asti 2 ammattilaista kävi korjaamassa pyörän ja kukaan ei voinut kuvitellakkaa et miehet ei pyytänyt rahaa ollenkaan?Kiiiiiiiiiitos helskutisti Tatulle ja kaverille.!!!![]()
![]()
Kaveri Forssa, minä Tuusulasta
ja itsekkin olen saanut vastaavanlaista apua entiseltä Tuusulalaiselta mikä muutti jonnekkin hemmetin Porvooseen
Ammattimiehiä ei totellakaan olla mutta sähläämällä pääsee eteenpäin![]()
Se mikä tässä foorumissa on todella hyvää niin apua/neuvoja saa nopeasti. Itsekkin olen ollut "pahoissa" ongelmissa ja nopeaa tietoa olen saanut.
Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Nopeastihan tuo matka taittui ja viankin sai selvitettyä "nopeasti".
Viat mitä tuli pikavisiitillä huomattua, 2-3 tulppaa aivan pimeänä/ei kipinää, 1 ja 3 sytkänjohdot irti hatuista/hapettumaa. Liitin niin löysä puolalle että ei ihmekkään jos pätkii.
Noh! Nyt pääsee vappuajoihin!
![]()