• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Korjaajaa kaivattaisiin nokialle kawa zzr 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukka h
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaipaisin moottoripyörän korjaajaa omassa tallissani.Vika on sellainen että poistin tankin tyhjensin ja huuhtelin.Sen jälkeen kone ei käynnisty.Maksan tietenkin korjauksen ja muut kulut.T:kädetön.

Moi.

Mopo toimi siis kunnolla, ennen remppaasi? Jos näin, niin millaisia elonmerkkejä antaa nyt kun yrität käynnistää mopoa??

Rupes vanhalla bensalla nykiin eikä käynyt tyhjäkäyntiä.Nyt ei lupaakaan edes mäkilähdöllä se on katsottu että kaasariin menee bensaa.

Otappa tulpat irti ja kuivaa/putsaa, pieni huikka tuoretta bensaa kaasareihin,akku täyteen virtaa ja koita sitten.

Juuri noin, ja katso antaako kipinää joka tulpalle. Liikaa bensaa ja tulpat pimeänä

Mullahan oli se peukalo keskellä kämmentä.
Äkkiähän se peukalo siirtyy oikeaan paikkaan
biggrin.gif

Haiseeko bensa voimakkaasti kun yrität käynnistää mopoa? Laita nyt ekaksi akku latautumaan, jotta virtaa riittää.

Itselläni on käynyt niin että kun tankin irroittaa kestää seuraava käynnistys jonkin verran pyöritystä. Mp akku ei yleensä riitä vaan on pitänyt antaa apuvirtaa. Pyörityksen jälkeen on kuitenkin aina lähtenyt lopulta käyntiin.

Olen arvellut että syynä on ollut se että ko. mallissa kestää hetken aikaa ennekuin polttoaine taas virtaa kuivuneissa letkuissa...  
nixweiss.gif

Tietysti jos tulpat kastuu ja bensa tuoksahtaa kyseessä voi olla jotain muuta.

Sain apuvoimia forssasta asti 2 ammattilaista kävi korjaamassa pyörän ja kukaan ei voinut kuvitellakkaa et miehet ei pyytänyt rahaa ollenkaan?Kiiiiiiiiiitos helskutisti Tatulle ja kaverille.!!!

Sain apuvoimia forssasta asti 2 ammattilaista kävi korjaamassa pyörän ja kukaan ei voinut kuvitellakkaa et miehet ei pyytänyt rahaa ollenkaan?Kiiiiiiiiiitos helskutisti Tatulle ja kaverille.!!!
biggrin.gif
biggrin.gif

Kaveri Forssa, minä Tuusulasta
biggrin.gif
biggrin.gif
ja itsekkin olen saanut vastaavanlaista apua entiseltä Tuusulalaiselta mikä muutti jonnekkin hemmetin Porvooseen
smile_org.gif
Ammattimiehiä ei totellakaan olla mutta sähläämällä pääsee eteenpäin:D

Se mikä tässä foorumissa on todella hyvää niin apua/neuvoja saa nopeasti. Itsekkin olen ollut "pahoissa" ongelmissa ja nopeaa tietoa olen saanut.

Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Nopeastihan tuo matka taittui ja viankin sai selvitettyä "nopeasti".

Viat mitä tuli pikavisiitillä huomattua, 2-3 tulppaa aivan pimeänä/ei kipinää, 1 ja 3 sytkänjohdot irti hatuista/hapettumaa. Liitin niin löysä puolalle että ei ihmekkään jos pätkii.

Noh! Nyt pääsee vappuajoihin!

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Kaveri Forssa, minä Tuusulasta
biggrin.gif
biggrin.gif
ja itsekkin olen saanut vastaavanlaista apua  entiseltä Tuusulalaiselta mikä muutti jonnekkin hemmetin Porvooseen
smile_org.gif
 Ammattimiehiä ei totellakaan olla mutta sähläämällä pääsee eteenpäin:D

Se mikä tässä foorumissa on todella hyvää niin apua/neuvoja saa nopeasti. Itsekkin olen ollut "pahoissa" ongelmissa ja nopeaa tietoa olen saanut.

Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Nopeastihan tuo matka taittui ja viankin sai selvitettyä "nopeasti".

Viat mitä tuli pikavisiitillä huomattua, 2-3 tulppaa aivan pimeänä/ei kipinää, 1 ja 3 sytkänjohdot irti hatuista/hapettumaa. Liitin niin löysä puolalle että ei ihmekkään jos pätkii.

Noh! Nyt pääsee vappuajoihin!

062802moto_prv.gif
Mä olen ihan sanaton. Todellista motoristi henkeä!
buttrock.gif
062802moto_prv.gif

Back