• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Konttasin, mitäs nyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattuipa ikävästi....
pftroest.gif

Mulla katti korjattiin Kone Keskolla ja siellä se nyttenkin on. Ei siinä mitään takuuta oo voimassa, mutta siellä on hyvät tyypit ja homma pelittää nopeesti ja ongelmitta.

Maalauksista ei kuuleman mukaan hyvitetä mitään, mutta tarkista ihmeessä Veritakselta että mitkä niillä on ehdot.

Toivottavasti saat nopeasti pyörän takaisin ajoon!

Vie Jokisen Hanskille Abraham Wetterin tie 4 puh: 09-7555939 tai 0400-706112
Hanski tilaa tarkastajan paikalle ja osaa sanoa mitä osia pitää vaihtaa, kaikki ei näy aina päälle päin. Siellä korjaavat kaikki merkit ostopaikkaan katsomatta. Jonoa siellä on tietysti mutta soittamalla selviää.
Saapuu pajalle yleensä 10.00 jälkeen.
Soitin ja kuulemma jonoa ei ole mutta osien tulo toki saattaa kestää, siellä kuulemma hoituisi maalauksetkin.

Toisena vaihtoehtona on Konekesko jossa jonoa on kuulemma pari viikkoa mutta osien tultua voi nopsastikin kuulemma saada pyörän laittoon. Konekesko voi kuulemma tehdä itse vakuutustarkastuksen joten siihen ei tarvitse ulkopuolista toisin kuin tuolla Hanskin pajalla...

Maahantuoja varmasti saa osat nopeasti ja niitä on hyllyssäkin, hitto nyt sitten pitäisi päättää minne tuon vie =)

Mä en kyllä Hanskille veis mitään.. Toki itekkin oon siellä välillä käyny jo vuodesta -92 lähtien, mutta todella sekainen mesta ja mieluummin tekee hommat itse. Tulee ainakin kunnolla tehtyä.

Toisena vaihtoehtona on Konekesko jossa jonoa on kuulemma pari viikkoa mutta osien tultua voi nopsastikin kuulemma saada pyörän laittoon. Konekesko voi kuulemma tehdä itse vakuutustarkastuksen joten siihen ei tarvitse ulkopuolista toisin kuin tuolla Hanskin pajalla...

Maahantuoja varmasti saa osat nopeasti ja niitä on hyllyssäkin, hitto nyt sitten pitäisi päättää minne tuon vie =)
Maahantuojan kautta kaikki osat kuitenkin tulee, että sen puolesta homma hoituu nopeiten Konekeskolla. Toinen asia on sitten kuinka nopeasti ehtivät lyödä osat kiinni mopottimeen.. Kannattaa ainakin vähän soitella projektin etenemisen perään, ettei pääse "unohtumaan" muiden hommien alle..

Vie Jokisen Hanskille Abraham Wetterin tie 4 puh: 09-7555939 tai 0400-706112
Hanski tilaa tarkastajan paikalle ja osaa sanoa mitä osia pitää vaihtaa, kaikki ei näy aina päälle päin. Siellä korjaavat kaikki merkit ostopaikkaan katsomatta. Jonoa siellä on tietysti mutta soittamalla selviää.
Saapuu pajalle yleensä 10.00 jälkeen.
Soitin ja kuulemma jonoa ei ole mutta osien tulo toki saattaa kestää, siellä kuulemma hoituisi maalauksetkin.

Mulla meni kanssa ninja nutulleen noin kuukausi sitten ja osien piti tulla viidessä arkipäivässä. Sen takia ei viitsinyt pyörää laittaa seisontaan, mutta kuinka ollakkaan palasien saapuminen vei noin kuukauden, prkl!
veryangry.gif
Meinasi huumorintaju oikeasti loppua, maksoin vakuutuksia siitä että peli seisoi(siis pyörä) kuukauden liikkeessä...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...
sport05.gif

ps. kannattaa käydä liikkeessä säännöllisesti kyselemässä mopon tilannetta, muuten asia ei välttämättä edisty ollenkaan..
confused_orig.gif
Toivottavasti saat pyörän pian ajoon..

Meinasi huumorintaju oikeasti loppua, maksoin vakuutuksia siitä että peli seisoi (siis pyörä) kuukauden liikkeessä...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...
sport05.gif
Mulle ainakin vakuutusyhtiö maksoi oma-aloitteisesti korvausta jälkikäteen jokaiselta seisontapäivältä minkä ex-kwaka vietti korjaamolla. Soittivat oikein ja kysyivät tilinumeroa että minne voi maksaa.

Vein pyörän Hanskille tossa aamupäivällä, huomenna tulee kuulemma tarkastaja paikalle ja sitten tilaillaan osat. Menen huomenna hakemaan pyörän takaisin ajoon koska ihan ajokunnossahan se on.

Vakuutusyhtiökin suostui lopulta mukisematta maksaaman ajovarusteeni ja vielä puhelimessa tehdyn ilmoituksen perusteella - ei tarvitse edes vahinkoilmoitusta täyttää
smile_org.gif
Huomenna kuulemma siirtyy rahaa kohti meikäläisen tiliä ajotakin ja housujen osalta. OVH-hinnoilla toki.

Ainoa huoli tässä on nyt se että Allrightilla ei ole eikä tule Shoein Z-oneja (grafiikkamalli) kokona XS ennenkuin joskus talvella... Vitun vittu.

Vein pyörän Hanskille tossa aamupäivällä, huomenna tulee kuulemma tarkastaja paikalle ja sitten tilaillaan osat. Menen huomenna hakemaan pyörän takaisin ajoon koska ihan ajokunnossahan se on.

Vakuutusyhtiökin suostui lopulta mukisematta maksaaman ajovarusteeni ja vielä puhelimessa tehdyn ilmoituksen perusteella - ei tarvitse edes vahinkoilmoitusta täyttää
smile_org.gif
Huomenna kuulemma siirtyy rahaa kohti meikäläisen tiliä ajotakin ja housujen osalta. OVH-hinnoilla toki.

Ainoa huoli tässä on nyt se että Allrightilla ei ole eikä tule Shoein Z-oneja (grafiikkamalli) kokona XS ennenkuin joskus talvella... Vitun vittu.
No mitä sitte? Shopistahan ne kamat tilataan!
buttrock.gif

Maahantuojan kautta kaikki osat kuitenkin tulee, että sen puolesta homma hoituu nopeiten Konekeskolla. Toinen asia on sitten kuinka nopeasti ehtivät lyödä osat kiinni mopottimeen.. Kannattaa ainakin vähän soitella projektin etenemisen perään, ettei pääse "unohtumaan" muiden hommien alle..
Tai siis ainekin yrittää soitella... Nimimerkillä kaksi tuntia olen yrittänyt soittaa, mutta on joko varattu tai ei vastaa....
veryangry.gif
Pitääkö kaikkien kipata pyöränsä samaan aikaan kun MUN pyörä on korjattavana??
tounge.gif

No mitä sitte? Shopistahan ne kamat tilataan!  
buttrock.gif
Jos et tiennyt niin shoppi tilaa Shoeit Allrightilta, eli jos Allrightilta ne on loppu niin shopinkin kautta on heikompaa hiihtokenkää...

Mä kyllä tiedän ton, oon nimittäin shopista viimeisten neljän kk:n aikana tilannu usealla tuhannella eurolla roinaa
smile_org.gif

Itse hoidin tänään myös asiani vakuutusyhtiöiden kanssa. Toisen kanssa mopoa ja toisen ajopukua. Vahinkotarkastaja käy huomenna katsastamassa kwakan BW:ssä. Dainesen puvusta BW kirjoitti lausunnon jonka faxasin BW:sta Tapiolaan. Korjaus ei kannata. Homma on kuulemma sillä selvä ja laskutuslupa lähtee postissa mulle uutta pukua varten. Omavastuu tietysti menee...

Tämä harmi on kun kahdessa yhtiössä joutuu saman vahinkotapauksen kanssa asioimaan että molemmista menee omavastuu
sad_orig.gif

Mä en kyllä Hanskille veis mitään.. Toki itekkin oon siellä välillä käyny jo vuodesta -92 lähtien, mutta todella sekainen mesta ja mieluummin tekee hommat itse. Tulee ainakin kunnolla tehtyä.
Mutta se sekaisuus ei vaikuta työn tasoon mitään, väitän minä! Hanski kun ei hevillä huonoa työtä tee - ennemmin jättää koko työn vastaanottamatta.

...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...
sport05.gif
Sä saat tarvittaessa korjaamolta kirjallisen vahvistuksen, että pyörä seissyt siellä korjauksessa xx ajan. Sen toimitat vakuutusyhtiöösi ja seisonta sillä selvä. Tarvitsevat kuitenkin sen korjaamon vahvistuksen, pelkkä oma ilmoitus ei ymmärrettävästi riitä.

Mutta se sekaisuus ei vaikuta työn tasoon mitään, väitän minä! Hanski kun ei hevillä huonoa työtä tee - ennemmin jättää koko työn vastaanottamatta.
Mulla on vähän erilaisia kokemuksia... Hyviäkin kokemuksia mutta liikaa huonoja. Osaa varmasti ropata vanhoja vehkeitä, mutta uudempien kanssa ja huolellisuudessa olis parannettavaa.

Välillä on kauhulla sivusta kattonu kun se murjoo jotain uudempaa katepyörää, esim nosti hallitunkilla pakokäyrien alta etupään ilmaan niin että kate oli välissä, eikä mitään kangasta tms edes välissä. Pakokäyrät oli sitäpaitsi titaania -> menee helvetin helposti lyttyyn. Ei prkl sanon minä, ei noin. Siellä olis ollu norsukin millä nostaa etupää ilmaan, ja miks ei merkkikorjaamolla ole nostinta etupäälle..

Lisää esimerkkejä oli aika paljon, mutta ei viittis alkaa kauheesti flamettamaan..

...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...
sport05.gif
Sä saat tarvittaessa korjaamolta kirjallisen vahvistuksen, että pyörä seissyt siellä korjauksessa xx ajan. Sen toimitat vakuutusyhtiöösi ja seisonta sillä selvä. Tarvitsevat kuitenkin sen korjaamon vahvistuksen, pelkkä oma ilmoitus ei ymmärrettävästi riitä.
Juu, näinhän se homma hoitui! Sain korjaamolta todistuksen seisonta-ajasta ja eikun vakuutusyhtiöön -> lupasivat maksaa takaisin!
062802jumpie_prv.gif
jee, kerrankin näin! Ei harmita enää niin paljoa...paitsi se sumekon toiminta!
mad.gif

Back