• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Konttasin mettäautotiellä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tahvo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä noilla touranceilla oikeen umpeenkasvaneella mettäautotiellä pärjää, tuli kessu käytettyä kylellään..   No kivaa oli ja henkilövahingoilta vältyttiin, sivulaukku ja kiinnikkeet sanos räks..

Ja ehtoolla kaljotellessa meni karoot tilaukseen..

Liukkaathan nuo Tourancet varmasti on... Mä oon nyt ajanu 13tkm Heidenau K60:llä ja oon ollu tyytyväinen. Ilmeisesti tota 150 leveetä saa taas?  
nixweiss.gif

Pilot road 2 mennään
biggrin.gif
sladit on vaan vähän pidemmät ja märällä nurmikolla ei ole pitoa ollenkaan, jäälläkin on helpompi ajaa.
crazy.gif

Kesällä konttasin mökkitiellä ja täysin oma moka.
Liikaa etujarrua pehmeällä hiekalla.Ikää on onneksi jo riittävästi,että
voi tunnustaa omat virheet ekon kärsimättä.

Juu täysin omaa vikaahan tuo oli, tosin en tiedä mitä tein
biggrin.gif
Yhtäkkiä olivaan nokan suunta kääntynyt tulosuuntaan takaisin ja oltiin kyljellään.
biggrin.gif
Eikä tuo iso gessu niin kauheesti paina ees ku on vähän kiukkua mukana.
biggrin.gif

Onko muuten nuissa bemuissa joku kaato anturi joka sammuttaa mopon ku kippaa?? Niin nopiasti sammu tuo itsestään.

Kai se bensan puutteeseen aika nopeasti sammuu jos pumppu jää yläpuolelle?

Vaan eikös se kuulu vähän niinkuin lajiin tuo konttailu, siis kun ajetaan tuolla päällysteen ulkopuolella...
tounge.gif

Juu täysin omaa vikaahan tuo oli, tosin en tiedä mitä tein
biggrin.gif
Yhtäkkiä olivaan nokan suunta kääntynyt tulosuuntaan takaisin ja oltiin kyljellään.  
biggrin.gif
 Eikä tuo  iso gessu niin kauheesti paina ees ku on vähän kiukkua mukana.  
biggrin.gif

Onko muuten nuissa bemuissa joku kaato anturi joka sammuttaa mopon ku kippaa??  Niin nopiasti sammu tuo itsestään.
Minulla on näissä japseissa ollut kaikissa kallistuksen tunnistin.
Yhden asensin väärinpäin paikalleen,eikä pyörä enää käynnistynyt.
Satulan alta yleensä löytyy.

Onko muuten nuissa bemuissa joku kaato anturi joka sammuttaa mopon ku kippaa??  Niin nopiasti sammu tuo itsestään.
Ainakin useimmissa uusissa ruiskupeleissä, uskoisin että myös Gessussa, on ns. ´tip-over sensor´, joka sammuttaa koneen kun se on kallistunut niin paljon ettei kumipuoli voi enää osoittaa tantereeseen päin.

Back