• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koneen lämmöt..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli missä teillä pyörii lämmöt näin kylminä päivinä?
Mun pyörä lämpenee paikallaan nopeesti normaali lämpöön mut kovemmissa nopeuksissa laskee 50C ja allekki.
Oisko termari vikaa vai onko anturi viimalle aralla paikalla..
withstupid.gif

Rkutosen lämmöt pysyttelee siinä 73-80 asteen hujakoilla...Vaikka hieman vilponen keli olisikin
smile_org.gif

Gixerissä 72-83 astetta tähän aikaan..
Samoin mullakin.

R1:ssä ainakin termari on sellasella paikassa, että se näyttää ajossa päin seiniä jos on kylmä ilma. Ajoviima pääsee nääs jäähdyttämään sitä suoraan. Mulla oli kylmillä ilmoilla R1:n lämmöt välillä jopa alle 50 astetta, joka ei voi tod pitää paikkaansa.

Oisko sama homma tossa vanhemmassa Gixxerissä?

Mulla ei RF600:ssa lämpömittari paljoakaan nouse, vaikka moottori on selkeästi normaalilämpöinen.

Busassa nousee normaaleihin lukemiin, motarilla laskee ehkä millin siitä näillä kylmillä keleillä... iso kone --> paljon lämpöä...
tounge.gif

Kyllä se näin on..äkkiä termari vaihtoon ennenku jotain menee
rikki kun kone käy liian kylmänä.Tänä aamuna ulkolämpö oli jotain plus 2,lämmöt nousi hetkessä sinne 70C mut motarilla tippu 41C.Kävin paikallisessa Suzkan liikkeessä,väittivät vaan että on ei siinä mitään vikaa oo..
062802jumpie_prv.gif

Kiitti vastauksista,hjuva foorumi
buttrock.gif

Itellä sama pyörä eli gixxer k2, tänää aamulla ku lähin töihin oli -2C ja lämmöt oli siellä ~70C tuntumassa, plussan puolella jos on ilma ni siellä 80-100C tuntumassa riippuen ajosta, kaupungissa yleensä reilusti yli 100C.

Gixerissä 72-83 astetta tähän aikaan..
Samoin mullakin.

R1:ssä ainakin termari on sellasella paikassa, että se näyttää ajossa päin seiniä jos on kylmä ilma. Ajoviima pääsee nääs jäähdyttämään sitä suoraan. Mulla oli kylmillä ilmoilla R1:n lämmöt välillä jopa alle 50 astetta, joka ei voi tod pitää paikkaansa.

Oisko sama homma tossa vanhemmassa Gixxerissä?
thunderacessa ei kans meinaa lämmöt nousta varsinkaan ajossa näillä keleillä, kyllä siellä lämpöä on vaan ei ilmeisesti näytä ajossa oikeita lukemia. paikallaan lämmöt okei.

Jep Jep! sama juttu noissa FZR:ssä kaupunki ajossa lämmöt nousee, mutta heti motarilla ne on siellä 50 hujakoilla. Juttelin taannoin aiheesta puolitutun mp-korjaajan kanssa ja sanoi että jammussa enemmänkin ominaisuus kuin vika...
crazy.gif

Termari vaihdettu mutta lämmöt vaan tippuu vaikka tänään oli 10C lämmintä.
wink.gif

Mikä neuvoksi???
omg.gif

Mulla tippu alle 50c.
Oisko kellään mitään neuvoja,uskallanko ajaa
vai pitäskö alkaa miettiin mikä vikana ennen ku jotain särkyy..

Menee kyllä ymmärryksen yli,yleensä nuo vehkeet on kuumunu liikaa,harvemmin tälläista
sad_orig.gif

Back