Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, todella ´´positiivista´´ mainosta kyseiselle puljulleTänään oli "Karpolla on asiaa"-ohjelmassa juttua tästä firmasta. Palaute ei ollut kovin positiivista.
Helppo saada omistaja puhelimitse kiinni, herra Karpokin oli yrittänyt lähes 300 kertaa onnistumatta.Joo, todella ´´positiivista´´ mainosta kyseiselle puljulleTänään oli "Karpolla on asiaa"-ohjelmassa juttua tästä firmasta. Palaute ei ollut kovin positiivista.![]()
Luulisi sen myyntikiireen pian loppuvan. Tuollainen kohtelu asiakkaita kohtaan pitäisi saada jollain tapaa lailla kiellettyä. Mutta vaikeuksia taitaa olla purkaa kauppaa millään keinolla. Taitaa karpolla työt jatkua jos ohjalma on ainut keino saada toiminnalle piste.Salossa asuvana olen kyllä ollut kysiseen firmaan tyytyväinen,
mutta puhelimella sieltä on tosiaankin turha yritää saada
ketään kiinni, siellä on niin vähän väkeä että ei ne kerkiä
puhlimeen vastata kun ne myy niitä koneita ympäri suomea
No joo, asiaa, mutta toisaalta, eipä toi numerosarjakaan oo jaksanut kirjoitella kuin tähän yhteen ainoaan ketjuun.Jjep, täällä tosiaan on näitä yhden viestin ihmeitä, eli joku jaksaa rekata ittensä sen takia, että voi yleensä parkua jonkun liikkeen tekemisistä. Tai muuten vain vinkua, kun on kohdeltu kaltoin.
-----
Kannattaapi hieman yrittää suodattaa lukijana näitäkin, eikä mennä siihen "luin internetistä, se on totta" tyyppiseen päättelyyn.
joskus kai se periaate rarkaisee, ihan oikeinJoo,eiköhän tuolla Lappalaisen Roopertilla oo rahaa ihan tarpeeks,että tartteis alkaa Karpon ohjelmassa turhaan ruikuttamaan?![]()
Hö, kaks tonnii on paljon rahaa. Empä usko että hyvällä katsoisit jos sulta ryöstettäis saman verran.Joo,eiköhän tuolla Lappalaisen Roopertilla oo rahaa ihan tarpeeks,että tartteis alkaa Karpon ohjelmassa turhaan ruikuttamaan?![]()
Ja Kone -G vastaa...voi,voi näitä valittajia, kyllä minä olen saanut aina hyvää palvelua kone-glanssilta ja takatalolta. ehkä se riippuu siitäkin miten itse käyttäytyy ja onhan tuollaiset valittajat ja rutisijat joka alalla ongelma ,haukutaan värrää puuta ja ollaan ite niinkuin omistettaisiin koko maailma,, jos kuljetusvaurioita tulee niin eiköhän ensisijainen valituksen kohde olle se kuljetusyritys eikä myyjä liike?Ohhoh. Miksi otit pyörän vastaan kun siinä oli kuljetusvaurioita? Ei välttämättä edes olleet kuljetusvaurioita, ehkä jo valmiina olleet siinä. Kannattaa viedä asia loppuun saakka.??? isot ihmiset ja valittavat kuin jotkut nirppanokka neidit,,,![]()
Ei senpuoleen sain kyseiseltä firmalta tilaamani ja etukäteen maksamani jyrsimen reilu kaksi viikkoa myöhässä,sen jälkeen kun olin sitä sähköpostitse tiedustellut.(Tyhmä se joka ostaa,ei se joka myy)Budha.Ja Kone -G vastaa...voi,voi näitä valittajia, kyllä minä olen saanut aina hyvää palvelua kone-glanssilta ja takatalolta. ehkä se riippuu siitäkin miten itse käyttäytyy ja onhan tuollaiset valittajat ja rutisijat joka alalla ongelma ,haukutaan värrää puuta ja ollaan ite niinkuin omistettaisiin koko maailma,, jos kuljetusvaurioita tulee niin eiköhän ensisijainen valituksen kohde olle se kuljetusyritys eikä myyjä liike?Ohhoh. Miksi otit pyörän vastaan kun siinä oli kuljetusvaurioita? Ei välttämättä edes olleet kuljetusvaurioita, ehkä jo valmiina olleet siinä. Kannattaa viedä asia loppuun saakka.??? isot ihmiset ja valittavat kuin jotkut nirppanokka neidit,,,![]()
![]()