Ohhoh. Miksi otit pyörän vastaan kun siinä oli kuljetusvaurioita? Ei välttämättä edes olleet kuljetusvaurioita, ehkä jo valmiina olleet siinä. Kannattaa viedä asia loppuun saakka.
voi,voi näitä valittajia, kyllä minä olen saanut aina hyvää palvelua kone-glanssilta ja takatalolta. ehkä se riippuu siitäkin miten itse käyttäytyy ja onhan tuollaiset valittajat ja rutisijat joka alalla ongelma ,haukutaan värrää puuta ja ollaan ite niinkuin omistettaisiin koko maailma,, jos kuljetusvaurioita tulee niin eiköhän ensisijainen valituksen kohde olle se kuljetusyritys eikä myyjä liike?
??? isot ihmiset ja valittavat kuin jotkut nirppanokka neidit,,,
Mitä yrität viestissäsi kertoa, vaikea saada pointtia. Jos mopo tulee "viallisena" eli siinä on kuljetusvaurioita, niin ei se ainakaan asiakkaan syy ole. Toki pitää asiaa selvittää myös kuljetusliikkeen kanssa. Tarkoitin että sitä ei pidä missään nimessä hyväksyä, että saa viallisen mopon.
Mikäli ketjun aloittajan puheet pitävät 100% paikkaansa ja liike ei ota vastuuta rikkinäisestä moottorista, on turha puolustella firmaa. Selvästi väärää toimintaa.
Luuletko, että asiakkaan pitäisi vain hyväksyä rikkinäinen mopo eikä vaatia liikkeeltä korvausta? Ja "valittajien ja rutisoiden" käyttäytyminen ei saa millään tavalla vaikuttaa tuotteen takuuseen.
Ei pahalla, mutta viestisi on melkoista ruikutusta.