• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Komposiittikypäriä aurinkovisiirillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Ylöjärvi
Paljon on noita muovikypäriä myynnissä visiirin sisäpuolisella aurinkovisiirillä myytävänä.

Mutta onko kuitukypäriä visiirin sisäpuolisella aurinkovisiirillä myytävänä? Omaan silmään ei ole tuollaisia kuitumalleja näkynyt.

Jo muinoinen Schuberth Concept täyttää nämä vaatimukset. Omanikin on about vm. -02 tjsp eli mistää uudesta keksinnöstä ei tosiaankaan ole kyse
wink.gif
Sittemmin Conceptikin on kehittynyt C2 ja nykyään jo C3 + tuo aurinkovisiiri löytyy nykyään myös monista muista Shuberthin ynnä kilpailijoidenkin kuitu-malleista, ketä nyt miellyttää millainenkin, joku haluaa avattavalla leukaosalla, toinen umpinaisen, jne
cool.gif

Olen pläräillyt eri kypäräsivustoja ja kauppoja muutaman päivän ja järjestään tuntuu olevan polykarbonaatti kuorisia kypäriä nuo missä on sisäinen aurinkovisiiri.

Kaikki Schuberthin mallin ovat aurinkovisiirillisiä kuitukypäriä.
AGV:ltäkin on tullut aurinkovisiirillinen malli S-4 SV Multi.

Ja Arailta tullut uusi fotokromaattinen pinlock, siis tummuu auringossa. Onko kellään kokemuksia ?

Osta koko kypärä
Täältä

Lupaan yrittää tinkiä sulle tummuvan visiirin samaan kauppaan.
Kummaa porukkaa täällä foorumilla, Uusi 900 Euron kypärä myynnissä 350Euroa ja ei kiinnosta  
omg.gif

Ei pysty kommentoimaan mitää muuta kun päähä mulle istuu ok. Metriäkään ei ole päässä ajaessa ollut.
Täytynee poiketa eurobikerilla ja kokeilla. Minun silmään ihan tyylikkäiltä netistä katsottuna näyttivät. Oliko myymälässä minkälainen valikoima? Ja onko apteekin hinnat?

Back