• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kolaroitu CBR 600RR -07, mitä teen?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koivu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luultavasti saa pitkäli enempi kuin 2000..B-foorumi on tosiaan hyvä paikka kaupitella lipattuja varsinkin tähän vuodenaikaan kun ihmiset etsii puuhattavaa talveksi, varsinkin noin tuoreille on kysyntää.
Kertoisko joku osoitteen siihen B-foorumiin? en jostain syystä sitä löydä. Lisätään myös yksi toinen pikkujuttu kun multa on jo pari kysellyt: tämä on minun omistamani pyörä, eli se on mun nimissä ja kaikki paprut ovat ok... Suomipyörä tottakai.

aika pahasti mennyt. ehkä joku 5000 olis hinta avk:lla.
5000€.. no huh huh..
aika paljon olen seurannut avk hintoja, ja kyllä se tommosissa liikkuu, kun on noin tuore malli. vaikka moni katsoo sen aivan romuksi, niin siinä on kuitenkin jos osiakin aika suuresta rahamäärästä ja lisäksi se on suomen kilvissä, eli arvo on vähintään sen veron arvo joka menisi kun hakisi saksasta vastaavan. tämä on vielä helpompi kuin avk peli, koska taitaa olla kilvissä, joten ei tarvitse mitata runkoa,(kuin itse), ja ei tarvitse rekisteröidä. nämä kaksi toimenpidettä tekevät 200-300ekeä.

tämä on melko uusi malli, jota on varmaan rakennettu ratapyöräksi, joten täydellisiä katesarjoja voi liikkua kohtuuhintoihin.

ratapyörän etsijälle se verraton lähtökohta. miksi ostaa priimaa mällättäväksi, kun voi ostaa halvemmalla kolarirautaa. kisakatetta niskaan ja radalle.!

b foorumi on www.bomber.fi ja sieltä myydään pyörät osioon vaan.

Eihän tuo ole edes paha! 1000€ niin se on jo ratakunnossa ja toinen tonni niin sitten ajelee jo kadulla.

Noniii ei muuta ku Lauttasaareen kattelemaan ja tekemään kaupat =;) Jos joku haluaa tulla katsomaan nii ei muuta ku viesti niin
annan sähköpostini, puhelinnumeroni sekä osoitteen missä prätkä sijaitsee.

Nonii, nyt on kuvia lisää. Jos kiinnostaa niin laita viesti säkhöpostisi kera niin lähetän.

Nyt kannattaa olla nopea, 3000€ on tarjottu, 3500€ kun tuo mukanaan niin HETI lähtee, ei muuta kun fillari kyytiin.

Myyty! Hinta oli lopulta 3200 Euroa. 5 päivää myynnissä ja milten 10 jäbää kerkes tulla kattoo, huikeaa... Kiitos kaikille avusta ja kiinnostuksesta.

Back