• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kolari Koskelantiellä 20.8.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadCow
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli koskekelantiellä n. 100 m intiankadun risteysestä länteenpäin. Taisi olla keltainen BMW F 650 GS ja paikalla poliisit, ambulanssi ja paloauto. Oli kolaroinut pienehkön kuorma-auton kanssa, saattoi olla peräänajo tapaus. Pyöräkuski makasi paareilla.

..Näytti peräänajolta... ajoin tos pikkasta vaille neljä ohi paikasta ..Ambulanssi oli vasta saapunut paikalle ja mies makasi tiellä kuorma-auton sivussa .... Toi Bemari oli perse ylhäällä auton kylkeä vasten...

Lainaus: Helsingin Sanomat 21.8.2007

" Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti Helsingin käpylässä maanantai-iltapäivänä hieman ennen kello neljää.
Kuorma-auto ja moottoripyörä ajoivat rinnakkain Helsingin keskustan suuntaan, kun jompikumpi ajoneuvoista ajautui väärälle kaistalle ja ne törmäsivät toisiinsa.
Poliisi tutkii, kumpi ajoneuvoista oli väärällä kaistalla.
Moottoripyöräilijä kaatui ja osui pysäköityyn autoon pyörineen.
Hänet vietiin hoitoon Töölön sairaalaan."

Kuulemma toinen jalka melkein irti...
confused_orig.gif

Mutsi soitti aamulla hädissään, kun luuli, että se olin minä
confused_orig.gif
Mä taas luulin, että joku on kuollu, kun se soittaa niin aikasin aamulla
crazy.gif
Ei oo helppoo
nixweiss.gif

Toivottavasti tulee mies kuntoon.

Juup, ajelin ohitse siitä ja ambulanssi tuli juuri perässä paikalle...pahalta kyllä vaikutti, sääressä näytti olevan avomurtuma eikä toi pyörän kuntokaan kylmäks jättäny että siitä voi jo päätellä kenen vastuulle rysähdys jää.
Toivotaan nopeaa toipumista kuljettajalle...

Back