Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista sanoo emännälle, että ostaa KULTAkehykset sille. Ja sitäpaitsi, ei ollu Petriä paikalla, kun sen piti hoitaa Suviranta-kokoontuminen, ja ei ollu ORG!:n lippuakaan missäänno,000001 :sen sainja seinällä on muistona.tuskin enää tulee vastaavaa numeroa eteen,porukka mukavaa ja uusia kasvoja nähtiin ,meinaan orggilaisia...
Ja pohojanmaalaisille terkkuja..........![]()
Juu, kiva oli käydä ja lystiä oli, monta uutta naamaa tuli nikkienkin taakse taas bongattua ja ilmeisesti aika monta jäi vielä seuraavaankin kertaan.![]()
Terveiset ja kiitokset 'kotletille' ja kaveirille, ens vuonna uusiks jos vaan onnaa järjestelyt ja itse kunkin tulemiset. Niin ja tietysti erityisterkut Tellulle, ja kuten myös, oli kiva nähdä livenä.![]()
BTW, Tellu ja CBX-Raider, ne mun kadonneet fyffet muuten löyty, eli en ollukaan hukannu niitä saunalle, vaan olin fiksuna poikana piilottanu jo alkuillasta puolet käteisvaroista varmempaan talteen, etten tuhlais jo eka iltana liikaa, ja sitte olin (onneksi) unohtanu koko asian.
TS. suunnitelma toimi mainiosti.![]()
Olisit ettiny mut syömään!Kyllä Petri oli paikalla, tosin eri Petri! Letut oli muuten aikas herkkuja, varsinkin kermavaahdon kanssa!
No. Petri12 tuo lipun taas Tasariin ( Ai. Mainostanko Tasarii? )Katotaan ehtiikö! Oli meilläkin lippu mut JMK:n sellainen.
Anoppi ol kuulemma ollu uimassa..Tänään on uutisissa kerrottu, että Himangan edustalla on nähty ryhävälas. Tuli vain mieleen, että meikäläinen kävi Kokossa uimassa, ettei noi kuvat olis kuitenkin sieltä...![]()