Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos perskele juu!Joo, ei oo tainnu ihan Bemarin inssi sitä tohon laittaaAllrightissä pesu/öljypaketti bmc, oliko jotain 22e tai en muista mut kyllä sulla on pahassa paikkaa filtteri!!!
Toihan kastuu vesisateessa ja kerää varmasti kaikki paskat heti talteen!!!
Taitaa saksalainen insinööri nyt kyllä ylittänyt itsensä![]()
![]()
samaa hommaa... olen ite käyttäny pari kesää jotain spraytä mikä kanssa sinistä ja takana kuva vaahtomuovista (motul air filter spray)ja kuvitellu että ihan sama tää on ihan jees...Mä olen kerran kokeillut vaahtomuovisuodattimelle tarkoitettua öljyä BMC:n putsariin. Ei paljon jäänyt kerrottavaa siitä kokeilusta, suodatin meni aivan tukkoon.
Eli jos toi sun öljy on semmoista helvetin tahmaista, josta jää säikeitä sormiin kun koskee, niin uskaltaisin veikata että vituiksi meni. Sininen väri ja noi paketin ohjeet ainakin viittais siihen suuntaan.
Ei se ollut yhtään tahmaista - ihan öljymäistä. En tosin koittanut mimmoiseksi se kuivuu, kun ohjeissa oli 5min kuivumisaika, mikä meni katteiden kasaamiseen. Kävin heittämässä parinsadan kilsan lenkin pesun jälkeen ja mopo toimi ihan loistavasti, joten ei se ihan heti tukossa ole. Se on jotain Motulin litkua. Purkki jäi työpaikalle, joten en voi sitä nyt tarkistaa. Olikohan se nyt sittenkään vaahtomuovisuodattimelle, kun jäi vaan niistä kuvista semmoinen mielikuva, kun niissä kiellettiin kiertämällä kuivaamasta suodattimia ja tuskin kukaan nyt noita verkollisia suodattimia alkaa murjoa. Täytyy nyt katsoa, jos maanantaina laittaisi uusiksi oikeilla mömmöillä...Eli jos toi sun öljy on semmoista helvetin tahmaista, josta jää säikeitä sormiin kun koskee, niin uskaltaisin veikata että vituiksi meni. Sininen väri ja noi paketin ohjeet ainakin viittais siihen suuntaan.