Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
macceS sanoi:Etupumpuista tihkuu vähän öljyä, mutta kuulin myyjältä, että sen pitäisi loppua muutaman lisäkilometrin jälkeen. Tarkkaillaan tilannetta...
Ajanut itse Triumpheilla viimeiset 8 vuotta ja aion ajaa jatkossakin, uusista pyöristä ei tosin ole kokemusta, eikä jälleenmyyjistä, eikä maahantuojista, eikä merkkihuolloista ... eikä lukemani ja kuulemani perusteella ehkä koskaan tule olemaankaan, eli taidan kaikissa edellämainituissa pidättäytyä edelleen "itsepalvelulinjalla".
hapalvim sanoi:SE Launch silver 8500 km tuli mittariin. Renkaat vielä yllättävän hyvässä kunnossa vaikka paljon ajettiin vaimon kanssa + tavarat matkaa . Parhaimmillaan tankillisella reilut 500 km suomalaista maantietä. Hieman ohjaustanko 'wobblaa' , varmaankin renkaat ei tasapainossa.Toisen sivulaukun värikuori vaihdettu takuuseen, irvisteli pohjasta.
Muuten peli on tikannut moitteetta.Mukava kuunnella joko radiota tai iPodia ajaessa.
macceS sanoi:Samanlaista pientä woblausta on mullakin ilmennyt...Olisko tosiaan tasapainotuksessa sanomista?
Täytyy tarkastella uudelleen, kun renkaanvaihto tulee keväällä ajankohtaiseksi. Kerro toki kommentteja, jos ehdit ennen mua vaihtamaan uudet kumit alle!
macceS sanoi:Tuli takaisinkutsu-kirje Englannista, jossa pyydetään viemään pyörä ECU:n vaihtoon jälleenmyyjälle.
Aiemmin loppusyksystä tuli myös kirje, jossa pyydettiin viemään huoltoon keskiseisontatuen korjauksen takia.
Onko teille muille tullut ko. takaisinkutsuja?
macceS sanoi:Onnea vielä kerran!
Onkos tuo sun Launch Pack- versio?
Eli tuliko mm. Takalaukku, lämmitettävät penkit ja isompi pleksi mukaan?
(Enkä nyt muista mitä tarkalleen kuuluu Launch varusteisiin ...)
hapalvim sanoi:Hei
On tullut molemmat.Onko kellään tietoa 'äänekkäästä sylinterinkannesta' ?
Mulle ainakin tuo lista, ruksattuna, on tullut kuitin mukana kun olen huollattanut pyörän.Rakennusmetsuri sanoi: