• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Tschul-nahoista

kokeilin onnea ja laitoin englanniks kysymyksen asiakaspalveluun, ei kuulunut kahteen päivään mitään, laitoin saksaksi saman kysymyksen, vastaus tuli puolessa tunnissa
biggrin.gif
mut anyway ei saa tilattua 52 koon takkia ja 50 housuja vaan joko 52 tai 50 koko puku.

ei sit kuulunu tschulilta enää mitään, tilasin espanjan ebaysta 199e:lla ja nyt odottelen jännityksellä mitä sieltä tulee! jonkinmoinen kääntäminen ja opettelu oli ennen kun opin ebayn niksit....
tounge.gif
onneks on netti ja ilmaset käännös ohjelmat...

tänään tuli paketti saksasta, oli just sellanen kun pitikin! tässä sitä sit fiilistellään nahkat päällä ajokelejä odotellessa! yhtä hyvältä tuntuu päällä kun 5 kertaa kalliimmat vastaavat.

tänään tuli paketti saksasta, oli just sellanen kun pitikin! tässä sitä sit fiilistellään nahkat päällä ajokelejä odotellessa! yhtä hyvältä tuntuu päällä kun 5 kertaa kalliimmat vastaavat.
Mulle tuli viime viikolla postia, että lähetys viivästyy 10 päivää
033102ass_1_prv.gif

Muutenkin pankilta kesti melkein viikon siirtää rahat saksaan.

Toivottavasti ensi viikolla paketti saapuisi, niin saa tietää ryhtyykö atkinsin dietille vaiko lihotuskuurille.

Tschullia näyttäisi liikkuvan Ebayssa vieläkin kohtuuhintaan. Huusin rotsin postikulujen kanssa alle satasella ja tänään tuli 10 päivän toimitusajalla kotio kannettuna. Laadussa ei juuri Sweepin takille häviä ja vatsakummullekin on mukavasti tilaa. Ainoo miinus hihan suista, jotka ei ole kaikkien mukavimmat, muuten oikein positiivinen vaikutelma
smile_org.gif

t.
T

Tässähän ihan sekoaa kun tuntuu olevan sitä kuuluisaa "hyvää" halvalla tarjolla.  
omg.gif

Mites, onko noissa Tschul- takeissa irrotettavaa sisävuorta?

Kovasti arvon tilaako Skullit Ebaysta vai RST asun briteistä. Suurinpiirtein samaan hintaan ovat tarjolla.

Tossa olis kiiinnostava malli: 266e postikuluineen
<a href="http://cgi.ebay.de/NEU-727-BLK-2-teiliger-TSCHUL-Motorrad-Lederkombi_W0QQitemZ130232656138QQcmdZViewItemQQptZ
Herrenbekleidung?hash=item130232656138&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ebayphotohosting" target="_blank">Tschul</a>

Kilpakumppanina RST briteistä:247+postikulut (bigbikebook)
RST Voltage

Ääk, miten sitä tekis? Istuvuus on arvoitus molempien kohdalla.

mulla tchul takki 860-blk,siinä on irrotettava vuori(liivi), housut on m-90wt
mulla norm. koko 54 , tilasin koot 52 tchullin koko taulukon mukaan,takki oli sopiva mut housut olivat väljät..
eli laitoin pöksyt saksaan,vaihdoin kokoon 50 ne olivat OK,laittoivat samassa paketissa racing malliset nahka ajohanskat lahjana, ilmaiseksi,sopiva koko
062802jumpie_prv.gif

hinta/laatu suhteeseen tyytyväinen olen...ja myyjästä jäi HYVÄ kuva

Ei piru vie sitä kauaa malttanut jahkailla, joten huusin Espanjan Ebaysta <a href="http://cgi.ebay.com/NUOVO-727-BK-2-PEZZI-TSCHUL-TUTA-IN-PELLE-COOL-LEATHER_W0QQitemZ110358607380QQihZ001QQcate
goryZ9943QQtcZphotoQQcmdZViewItem" target="_blank">tällaisen</a>
244euroa postikuluineen
033102beer_1_prv.gif
. Otin koon 48 ja pikkasen jännittää miten takki ja housut mahtavat istua. Tässä sitä sit aletaan odottamaan millo posti polkee puvun suomeen.

Köyhää on helppo höynäyttää halvalla hintalapulla  
biggrin.gif

Mites näissä nuo koot menee ja myykö niitä kukaan suomessa, että vois käydä sovittamassa???

Minä ku oon 187/90, jos joku saman kokoinen on tschuleja ostellut, olisin puvun koosta kiinnostunut
bowdown.gif

Mites näissä nuo koot menee ja myykö niitä kukaan suomessa, että vois käydä sovittamassa???

Minä ku oon 187/90, jos joku saman kokoinen on tschuleja ostellut, olisin puvun koosta kiinnostunut  
bowdown.gif
Minulla oli 58-kokoinen 2-osainen puku ja olen teikäläistä sentin pari lyhyempi ja 5-10kg painavampi. Tuo oli pikkaisen isohko mm. lahkeet ja hihat oli vähän liian pitkät. Ei liian pieni mistään, vyötäröltä istui ihan hyvin. Ehkä 56 voisi olla hyvä tai jopa 54.

bowdown.gif
Minulla oli 58-kokoinen 2-osainen puku ja olen teikäläistä sentin pari lyhyempi ja 5-10kg painavampi. Tuo oli pikkaisen isohko mm. lahkeet ja hihat oli vähän liian pitkät. Ei liian pieni mistään, vyötäröltä istui ihan hyvin. Ehkä 56 voisi olla hyvä tai jopa 54.
Iso kiitos tästä tiedosta
bowdown.gif

Se vois olla kuitenki tuo 58 mulle, ku tahtoo hihat jäädä lyhyeksi yleensä, mutta toisaalta tuo 56:n olis tuskin liian pieni... Pitänee arpoa noiden väliltä
cool.gif

Tilasin Tschulin nahkatakin, ja ei ainakaan häpeä muille tuplahintaisille takeille. Koko oli tietysti iso arvaus, ja jos en saa muutamaa kiloa pois vyötäröltä, niin sitten joku saa ostaa hyvän takin keväällä halvalla.
toimitus oli vähän hidas (5-6 vkoa), mutta yhteydenpito toimi ja pieni korvaus myöhästymisetä tuli mukaan (hanskat, ovh 59,-) satasen takkiin...

Tänään saapui viimein puku. UPS:n kuriiri toi sen kotiovella ja toimitus oli kyllä nopea. Vajaa viikko meni ja tilausta pystyi seuraamaan UPS sivuilla myyjän antamalla seurantakoodilla.

Laitetaan nyt tähän tunnelmia asusta jos sattus vaikka muitakin hintatietoisia nahkan ostajia auttamaan.

Yleistä tietoa asusta:
-Tschul -727-BK-
- Hinta Ebayn kautta postikuluineen 244euroa
- Koko on siis 48 ja 178/70 kokoselle ihmiselle mitoitus on tiukka. Tekis mieli sanoa, et asteen verran liian tiukka, mut mahtaa käytössä pikkasen muotoutua. Siltiki epäilyttää mahtuuko kunnollinen selkäsuoja takin alle.
- Housut kiinnittyvät vetoketjulla takkiin, kestävyys jää nähtäväksi

- Kovat suojat löytyvät olka- ja kyynärpäistä, sekä polvista.Olkasuojat ovat irtaalliset, liikkuvat sellaisen pussin sisässä ja istuvuus ei ole paras mahdollinen. Tuntuvat näin ensalkuun vähän ärsyttäviltä.

- Pehmeät suojat selässä ja lonkissa. Myös polvissa ja kyynärpäissä tuntuu jotain fyllinkiä olevan kovien suojien lisäksi.
- Siellä täällä reitettyä nahkaa
- Kainalossa ventilaatiot vetoketjulla

- Hihansuut ovat jotenki karkeaa tekoa ja luulen, et ne voipi hieman hiertää.
- Joissain paikoissa on vain yksinkertainen tikkaus ja muutenkin näyttäs olevan maksimissaan tuplatikkausta.
- Takapuolessa ja olkapäissä tuplanahka
- Kyömy ja polvipalat. En oikein tiedä onko toi kyömy haitta vai hyöty.

Olisin kaivannu pukuun irroitettavan sisävuoren takkiin ja housuihin jonkinlaisen kiristys systeemin vyötärölle tai edes lenkit vyötä varten.

Anyway, pikkurahalla sai nyt tällaista ja tuntuu olevan rahanarvoinen sijoitus. On kyl niin halpa et naurattaa  
biggrin.gif
Mut tapansa näyttää tulevan kesän mittaan. Katotaan miten kesän ajeluista selviää.

Vastailkaapas kaverit, jotka näitä olette tilailleet.

Miten on toimitus toiminut? Onko tavara ollu todellakin hyvää? Hieman vain ajatus siitä, että kokopuvun saa 300e, ei mene kaaliin.

Minkälaisia kokemuksia käytöstä? Tietysti jos tolla puvulla voi 3 kesääkin ajaa niin toimii!

E:Hiiren viesti latautui vasta tämän jälkeen
biggrin.gif

<a href="http://cgi.ebay.com/NEU-835-BLK-TSCHUL-RACING-MOTORRAD-LEDERJACKE-SCHWARZ_W0QQitemZ140243500582QQihZ004QQcateg
oryZ30222QQtcZphotoQQcmdZViewItem" target="_blank">Tschul</a>

Tollanen takki näyttäis sopivalta. Oonko nyt oikean maan ebayssa edes? Mites toi koko, olen sellane 186/88 mittailin että m koko olis sopiva. Rinnanympärys vähän ihmetyttää, mittaan itseltä noin 105 cm, ja takissa m koossa olis 116cm, melko väljä?

Mulle kusti polki tollasen:
http://global.ebay.com/search?Query=tschul+901-G
Hintaa ovelle saakka alle 80e
cool.gif

Tuurilla oikee koko 50, itellä 173/77, käsi olkapäästä ranteeseen 60cm ja hieman rinnanympäryksessä on punttisalivaraa mut muuten rotsi tuntuu buenolta. Jopa käsien osalta jotka yleensä on ongelmana; yleensä joutuu ottaa kokoo suuremman takin et saa kädet pysyy edes jotenkin hihojen suojassa (... joo laitoin jo lotonkin vetämään)
Nyt vaan kelejä ja korttia odotellessa et pääsee testaamaan takkia... ja
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Nähellää

Tilasin tammikuussa takin, toimitus kesti viitisen viikkoa.
Laadusta: ei ole huippulaatua, mutta jos vertaa muihin tuplahintaisiin, niin pesee mennen tullen. Siis satasen takkia parin sadan takkeihin. Nahka voisi olla paksumpaakin ja saumoja voisi olla ommeltu tuplana. Sanoisin jotenkin niin, että jos haluan paremman niin joutuu maksaa moninkertaisin hinnan.
Koko on mielestäni väljä.
Ostaisin uudestaankin, no kesä näyttää miten kestää, mutta monet täällä ovat kehuneet kestävän.
hyvä ostos, kokokin onnistui.

Tuli tilattua 303-blk 54 kokoisena. Tosin missään ei ollut erikseen mihin koko ilmoittaa. Pistin sitten moneen eri kohtaan paypalilla kun maksoin niin niihin lisätieto kohtiin että minkä kokoisena haluan tuotteen. Nähtäväks jää miten koko passaa ku mitat itellä 184/~90kg...Pitää sit lisää ilmoitella kun tuote tulee...
062802moto_prv.gif

Tuli tilattua 303-blk 54 kokoisena. Tosin missään ei ollut erikseen mihin koko ilmoittaa. Pistin sitten moneen eri kohtaan paypalilla kun maksoin niin niihin lisätieto kohtiin että minkä kokoisena haluan tuotteen. Nähtäväks jää miten koko passaa ku mitat itellä 184/~90kg...Pitää sit lisää ilmoitella kun tuote tulee...
062802moto_prv.gif
Muutaman Tschullin puvun tilanneena ainakin vielä alle vuosi sitten sieltä tuli sellainen afterbuy linkki, missä piti täyttää omat tietonsa ja siinä sai sitten valittua oikean koonkin. Tiedä sitten onko tämä käytäntö enää toiminnassa
nixweiss.gif

Back