Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt hemmetissä mene sovittamatta mitään tilaamaan pelkän ulkonäön vuoksi. Sovita suomalaisessa liikkeessä ja tilaa sitten se mikä tuntuu hyvältä päässä
Vielä parempi jos saisit käytyä koeajolla... Ite en ainakaan yhtään uutta pottaa osta/tilaa ennenkuin olen käynyt kokeilemassa mimmonen meteli ajaessa kuuluu.Älä nyt hemmetissä mene sovittamatta mitään tilaamaan pelkän ulkonäön vuoksi. Sovita suomalaisessa liikkeessä ja tilaa sitten se mikä tuntuu hyvältä päässä![]()
Et siis ole ostamassa suuperttia.Ite en ainakaan yhtään uutta pottaa osta/tilaa ennenkuin olen käynyt kokeilemassa mimmonen meteli ajaessa kuuluu.
Itseasiassa Suupertti on seuraavana ostoslistalla kun tulee aika päivittää kypäräEt siis ole ostamassa suuperttia.Ite en ainakaan yhtään uutta pottaa osta/tilaa ennenkuin olen käynyt kokeilemassa mimmonen meteli ajaessa kuuluu.![]()
Minä tilasin saksasta edellisen S1 mallin ihan mittaamalla pääni ohjeiten mukaan ja hyvä kypärä se oli kolme vuotta kunnes konttasin sen lunariin.
Uuden S1 Pro:n tilaan talven aikana ja luultavasti englannista.
Pitäisi vaan osata ajoittaa oikein niin säästyy taas satku...
No en ajattellut juu tilata sovittamatta, tos lähellä liike joka myy araita sekä shoeita sielä voi pottaa mallata, koe ajo kyl taitaa jäädä väliin, ja jos vaan ulkonäkö, niin se ei olisi kumpikaan noista...Älä nyt hemmetissä mene sovittamatta mitään tilaamaan pelkän ulkonäön vuoksi. Sovita suomalaisessa liikkeessä ja tilaa sitten se mikä tuntuu hyvältä päässä![]()
Mulla on tuollainen perus-Chaser ja sitä kyllä pitää sovittaa. Siinä tulee se leukaosa aika lähelle leukaperiä ainakin mulla, vaikken perusbrittiläinen hevosennaama olekaan. Jotain voi asia häiritä...
Ovat niin erillaisia ja eri tyyppiselle päälle.. Araissa leukaosa lähempänä leukaa ja huulia . Shoilissa huomattavasti enempi hengitys tilaa lähempänä Agveetä.