jos ei oo ku pippeli niin sit pakko hankkia mökä putket...sit pikkusen kasvaa....Totta munassa pyörän pitää kuullostaa pyörältä. Kallista se on vain köyhille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos ei oo ku pippeli niin sit pakko hankkia mökä putket...sit pikkusen kasvaa....Totta munassa pyörän pitää kuullostaa pyörältä. Kallista se on vain köyhille!
Ei pienintäkään epäilystä.Tästäkin tulee vittuilutopic..
anteeksi... mut näitä kakaroita riittää...Tästäkin tulee vittuilutopic..
Tarkoitin dynotestaustaKerropas tuosta enemmän. Miten se niistä näkee mikä ahdistaa? Näkeekö niistä että putki ahdistaa tai sen että imupuolelta kuristaa?Osaava penkittäjä näkee dynokäyristä mikä ahdistaa.
Ei ne maksimilukemat ole tuolla normiliikenteessä, eikä ehkä kisaillessakaan se ainoa tuijotettava kohta.Nyt ei kannata pelkästään puhua maksimilukemista. Vaikka niissä pysyttäisiinkin suht samoissa niin katukäytössä, mun mielestä, oleellisempaa on ne alarekisterin / keskirekisterin muutokset. Ja ennen kaikkea kun oikein säädetään osakaasut kohdilleen niin pyörä tuntuu paljonkin tehokkaammalta sekä käytettävämmältä.
Eli jos käytettävyyttä haluaa koko alueelle lisää niin vois olla putken hankita ja kunnollinen säädättäminen ihan ajatuksen arvoinen juttu.
06 malliseen R6R:ään sai n. 7 hp lisää tehoa kokoputkistolla sekä vahvemman keski / ala-alueen, vääntökäyrältään siis.
Niin? Edelleen ihmettelen miten ja mitä voi nähdä?Tarkoitin dynotestaustaKerropas tuosta enemmän. Miten se niistä näkee mikä ahdistaa? Näkeekö niistä että putki ahdistaa tai sen että imupuolelta kuristaa?Osaava penkittäjä näkee dynokäyristä mikä ahdistaa.![]()
Hyviä kokemuksia. Toiseen nykyiseen pyörääni tuli +15hp ja toiseen ehkä jopa hiukan enemmän.Millaisia kokemuksia omaatte tehoputki virityksistä? Kannattaako maksaa kovaa hintaa putkista? Viimeksi kun pyörääni (zzr 600 vm.93) oli laitettu kallis kokoputkisto, dynojet ja vapari oli tuloksena oli vain ongelmia. Monen säädön ja penkityksen jälkeen lopputulos oli korkeintaan sama kuin alkuperäisenä. Teho ei noussut yhtään hevosta, ääni kylläkin. Osa käski jopa palauttaa vakio-osat takaisin.
Samansuuntaisia kokemuksia tuntuu olevan monella muullakin ainakin pienempien alle 750 cc ja alipainekaasareilla toimivien pyörien kanssa. Eli rahat menee täysin hukkaan.
Muuttaako toi ruisku ja suuremmat kuutiot jotenkin onnistumis prosenttia? Ainakin uudemmissa isoissa Ärrä pyörissä tehon-nousut tuntuvat olevan huomattavia pelkällä sliparilla ja dynojetillä . Mistähän moinen johtuu?
Voisko joku selittää vielä tyhmälle miten toi dynojetin säätö eroaa penkissä tehtävään ecun säätöön vai onko niillä mitään yhteistä.Itselle tuli just tollanen tellu hommattua ja haluis hieman murinaa pataan lisähevosten toivossa. Kannattaako hommata sliparit ja säädättää penkissä uusiksi vai meneekö rahat hukkaan?
Juuri näistä minä annan pyyhkeitä modeille. Juuri tälläinen paska pitäisi saada pois. kuten muukin aivan asiaton asiaan liittymätön paska läppä. Kuten esim tämä minun postaukseni.Thaimaassa sukupuolenvaihdosleikkaus maksaa sairaalasta riippuen 400-1200 euroa. Se olisi ollut yksi vaihtoehto putkelle.Ensitiedot tänään tehdystä työstä. Kawan Akran kokoputkisto, Pc, Bmc filtteri, penkitys jä säätö kx center Tampere.
Orkkis 163 rwhp ja em. jälkeen 176 rwhp. Käppyrät kawatopicciin kun saan ne.![]()
Lisäks pyörä keveni noin 7 kg.
=> ei kannata olishan sillä rahalla saanut jotain muutakin.![]()
just näin. ja varsinkin se säädättäminen.Nyt ei kannata pelkästään puhua maksimilukemista. Vaikka niissä pysyttäisiinkin suht samoissa niin katukäytössä, mun mielestä, oleellisempaa on ne alarekisterin / keskirekisterin muutokset. Ja ennen kaikkea kun oikein säädetään osakaasut kohdilleen niin pyörä tuntuu paljonkin tehokkaammalta sekä käytettävämmältä.
Eli jos käytettävyyttä haluaa koko alueelle lisää niin vois olla putken hankita ja kunnollinen säädättäminen ihan ajatuksen arvoinen juttu.
kuinkahan paljon tossa hommassa on kyse fiilispohjaista?Kokeilin samanlaista pyörää kuin omani, mutta säädettynä ja täysrännillä varustettuna. Voin sanoa, että KANNATTAA! Voiman ja herkkyyden lisäyksen huomas kautta koko kierrosalueen ja painon kevenemisen huomas ketteryyden lisääntymisenä ja käsittelyn helpottumisena
.![]()
huomaahan sen jos koittaa vedättää noin alhaalta. tasa/pintakaasulla ei huomaa. muutenkin olen koittanut välttää vedätystä alle 6k^ Melko vuoristorataa noi käppyrät. Huomaako ajossa?
Komppasitko tällä lainauksella: "samaa mieltä" koko lainausta vai ensimmäistä toteamusta.Samaa mieltä. Ei nuo pelkät Sliparit autuaaksi tee, lisää ääntä ja moottori toimii ehkä jopa huonommin. Koko putkisto ja muuta kilkettä samalla säädön kanssa vaikuttaa jo selvästi useimpiin vehkeisiin. On vaan niin ("ihanan") kallista... Pitäähän moottoripyörässä olla moottoripyörän äänet.Tehoputki tuntuu niin mopopoikien termiltä. Mutta en itse putkistoa laittaisi, maksimissaan se 5hp lisää tehoa ja hintaa se 1000e+, niin en näe hyötyä kovinkaan suureksi. Sliparit nyt tietenkin pitää vaihtaa, äänien takia.
Välillä kyllä hävettää pistää vehkeet tulille klo.6 aamulla kaiken hiljaisuuden keskellä. Äkkiä vaan pois paikaltapahennusta aiheuttamasta.![]()
Noin minäkin olen sen ajatellut.Sliparit otetaan ajofiiliksen takia ja kokorännillä haetaan ne talliin jääneet hevoset.
Tuntuu nykyään ( ? ) tulevan melkein joka topicista.Ei pienintäkään epäilystä.Tästäkin tulee vittuilutopic..