02 mallion ja säästynytongelmilta. Ei käyntiongelmaa sateessa, ei merkkaa reviiriä... pakko kai koputta puuta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs hankit noi progressive suspensionit ? ja oliko tyyriit....?Iskin keulaan progressivesuspensionin jouset ja 20w ölpät niin korjaantu.
Taakse laitoin saman valmistajan 420 pampun jousineen niin sekin mielestäni parani.
Jos joku on tarpeessa orkkis taka pumppua 14000km ajettu käy 99-02 niin mulla on varastossa sellanen ja voin luopua sopivasta korvauksesta.
No eikös koko pyörä kannata sitten samalla sutinalla maalata kirkkaammaksi?Nyt siis kysymykseeni jos tiedätte ´04 vm:n värikoodin tai tiedätte mistä sitä voisi kysyä (googlettamisella en löytäny ja maahantuojakaan ei osannut sanoa) niin olisin erittäin kiitollinen.![]()
Katsos tuo:Nyt siis kysymykseeni jos tiedätte ´04 vm:n värikoodin tai tiedätte mistä sitä voisi kysyä (googlettamisella en löytäny ja maahantuojakaan ei osannut sanoa) niin olisin erittäin kiitollinen.![]()
Kiitos Wiltsu. Tuolta ColorRiten sivuilta löytyikin selitys jonka ounastelin olevan syypää tähän. eli todellakin ´04 ja ´05 värit ovat ihan eri koodeilla ja nimillä.. pitääkin soittaa maalarille tänään ja sanoa että laittaa oikeet värit pintaan.Katsos tuo:Nyt siis kysymykseeni jos tiedätte ´04 vm:n värikoodin tai tiedätte mistä sitä voisi kysyä (googlettamisella en löytäny ja maahantuojakaan ei osannut sanoa) niin olisin erittäin kiitollinen.![]()
Colorrite
Myös Suzukin maahantuoja neuvoo maaliasioissa, itse soitin ekaan numeroon minkä Suzukin nettisivuilta löysin ja sieltä vastaus tuli. Mielestäni siellä Suzukin nettisivuilla ne värikoodit eivät pidä 100% paikkaansa, eli kannattaa soittaa.
Itsellä oli probleemia 06:sen värin kanssa. Eli ostin käytetyn 04:sen alakatteen siihen kun arvelin sen olevan juuri samaa väriä. Eipä ollutkaan. Paikallinen maalari ei siihen koneestaan sävyä löytänyt joten myin katteen eteenpäin, mieluummin ei mitään kuin arvaamalla maalattu. Eli esim. 03-05 on eri sininen kuin 06.
Pyörästä olen kyllä tykännyt. Ainoa mikä ehkä häiritsee on mun kokoiselle (187cm) aika tiukka polvikulma, joka tuntuu kun ajaa pidempiä matkoja. Sanotaan vaikka näin että jokin sisuksissa vetää V2:sen vääntöä, ääntä ja luonnetta puoleensa, joten tunnepuoli tuon pyörävalinnan mulla ratkaisi. Ei ehkä mikään matkapyörä, mutta helppo ja kevyt ajella mutkaa ja kaupunkia.