• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia seuraavista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo vääntöjuttu onkin mielenkiintoinen, katselin netistä tuollaista Banditia, mitoiltaan aika iso pyörä kaiketi?

Tuollainen GSR on varmaan ketterämpi, vaikka olisikin alitehoinen ja vääntöinen. Minulle ei kyllä  ;) Onko noissa V2 pienempikuutioisissa parempi alavääntö?
En minä bandittia vielä suureksi sanoisi. Tyypillinen moottoripyörä, mutta toki vähän suurempi kuin pienimmät kyykyt.

Yleensä twineissä on tehokäyrä vähän alempana kierrosten suhteen kuin samankokoisissa rivinelosissa. Tämä on tavallaan juuri sitä parempaa alavääntöä, jos alakierrokset ovat käytettäviä eikä laite esim tärinällään estä alarekisterin täysipainoista käyttöä.

Lainaan hiukan topickia.. sori

Olis kilokyykky tarkotus ostaa..kait, jos ei busaan mene valinta  
062802moto_prv.gif

Vaihtoehdot:
GSX-R 1000 K3-K4
R1 02-03
Honda cbr 954rr

Ne joilla on kokemusta noista, niin kaikki + ja - ovat tervetulleita. Mikä on missäkin pyörässä hyvää verrattuna toiseen jne.. u know
thumbs-up.gif

Kyllähän 1000 GSX-R:llä pitemmän matkan taittaminen rajotusten mukaan on yhtä helvettiä. Mutta jos pitää matkavauhdin + 140 km/h, niin ei mitään ongelmia... ellei setä sininen liputa tien syrjään.
Joka ikisellä pyörällä matkavauhdin pitäminen rajoituksen mukaisena on yhtä helvettiä
tounge.gif

Venäjän pyörällä syyt taas ovat aivan muualla kuin tylsyydessä.

062802moto_prv.gif

Vaihtoehdot:
GSX-R 1000 K3-K4
R1 02-03
Honda cbr 954rr

Ne joilla on kokemusta noista, niin kaikki + ja - ovat tervetulleita. Mikä on missäkin pyörässä hyvää verrattuna toiseen jne.. u know
thumbs-up.gif
Noista mä ottaisin gsxr:n
Mitään syvä luotaavia kommentteja ei ole antaa, mutta musta se on paras.
r1 nenkin menis mutta firebladen jättäisin pois laskuista.
Ostat minkä tahansa, niin tuskin tulet pettymään.

062802moto_prv.gif

Vaihtoehdot:
GSX-R 1000 K3-K4
R1 02-03
Honda cbr 954rr

thumbs-up.gif
Noista mä ottaisin gsxr:n
Mitään syvä luotaavia kommentteja ei ole antaa, mutta musta se on paras.
r1 nenkin menis mutta firebladen jättäisin pois laskuista.
Ostat minkä tahansa, niin tuskin tulet pettymään.
Kiitos vastauksesta, mutta vähän tarkempaa kokemusta pyörien eroista kaivataan  
smile_org.gif
Mikä paras arkikäyttöön/maantielle ajoasennoltaan ym sellaista...

954rr lohkoissa on kait ollut jotain ongelmaa valujen kanssa?

Voikoos TL R ja GSR verrata oikein mittenkään keskenään ? Kumpi "parempi" mielestänne
smile_org.gif
?

Voikoos TL R ja GSR verrata oikein mittenkään keskenään ? Kumpi "parempi" mielestänne
smile_org.gif
?
ei oikeen voi kyl verrata! jos saisin valita niin ottasin tl r:än moottorin gsr:än runkoon!
mutta oho hups siitähän tuleekin sv 1000 ja sellanen mulla onkin jo!  
biggrin.gif

ehkä kannattaa sitä 650 svtä käydä koittamassa ja kokeilemallahan parhaiten saa tuntuman oli mikä vaan koska ajoasento on henkilökohtanen...
esim. en itse pystyny ajaan 2km pidempään erään tutun ~02 gsxr 750 kun niskat alko huutaan hoosiannaa  
omg.gif

Back