• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Quick-lock tankkilaukuista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppervaari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
Ai tämäkö? Istuu ainakin Busaan hienosti, uskoisin myös Zetoriin.
eipä tuo busan ja zetorin tankin muoto niin kamalasti toisistaan poikkea eli tuo laukku pitää kokeilla.

ainaki tohon busaan näyttäs istuvan ku valettu.

hiano!
Mullon Zetorissa just toi laukku... Sopii kun nakutettu.

Ainoo mihin se ei sovi, on mun stanan maha
biggrin.gif
biggrin.gif
--> tuosta johtuen tuli ostettua vielä toinenkin. Josko tuo oma vakioetureppu tuosta vaikka lähtisi ja sitten käytetään isompaakin laukkua  
wink.gif

Edittiä... Niin, siis mullon itteasiasas Zetorissa käytössä Engage XL ja Daypack II ... Molemmat istuu kivasti tankin päälle! Tuo Köpin taitaa olla Engage? ... Jaa... no enpä sano mitään, voi tuo olla XL versiokin
biggrin.gif
biggrin.gif
kuis tuo laukun takapää..meinaan kait tuo laukunpohja sen verta joustaa et ottaako tuo tukematon pää kiini tankkiin ja mihkä kohtaan?

helekkari soikoon ku taas näyttää sekavalta kymysykseltä....
thumbs-up.gif

Selvä kysmyshän tuo, mulla se "löysä" osuus on tankinsuojustarran päällä, eli siis ei osu sekään maalattuun tankkiin.

Selvä kysmyshän tuo, mulla se "löysä" osuus on tankinsuojustarran päällä, eli siis ei osu sekään maalattuun tankkiin.
täänx..se tietää vain rahanmenoa sitte
wink.gif

tiedä sitte vaivaako sokeus, mutten nähnyt tuolla rm-heinon sivuilla ja hinnastossa tuota kamerakiinikettä olleskaan

-KLIK-

liekkö heitillä saatavis..tietysti tilaamala. eipä silti nois hinnois ny hirveitä eroja ollu.

ps..senverta vielä..tuo engage...onkos siinä olkahihnaa vai onko sellanen kädessä kannettava malli?

Kädessä kannettava se on mulla. Juuri tuo malli mulla hankasi mahaan kun oli liian lähellä.

Mulla on tuo Engage sport, modasin sen verran että asensin tukevamman ja paksumman pohjavanerin niin ei lärpätä tankkiin mistään kohtaa.

Back