- Sijainti
- EP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tommonen ajatus mulla..kato myös SW-motechHei!
Löytyykö jostakin lukituksia (tankkiin&laukkuun) erikseen? Nettiosoitetta tms mistä etsiä?
HiTec'in innostamana laittaisin oman Lidl'istä hankitun laukun vaneri tms vahvikkein. Olis Bläkkärissä näppärä.![]()
Sieltä Australiasta kun löytyy aika monta osoitetta. Muistatko, mistä sait lukituksen hankittua?
Edith: Niin, jos sellainen vielä löytyisi, johon saa kameran nätisti ja tukevasti kiinni. Yhtäaikaa taikka laukun sijaan.
joo sillä silmällä kattonu et se joko sopii vallan hyvin tai sitte ei alkuunkaanLiekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
Niin ja tuntuu olevan kohtalaisen hyvästä materiaalista nuo laukut. Mulla ei repsota mistään vuoden käytöllä mikään laukuista. Ottaen huomioon, että lidl tankkilaukku kesti kaksi vuotta ja se oli vainaa.
Bags connectionin sivun ylälaidassa on nappi, josta sivun saa englanninkieliseksi. Products-napin vieressä on Brands-nappi, jota painamalla aukeaa merkkikohtainen sopivuustaulukko.joo sillä silmällä kattonu et se joko sopii vallan hyvin tai sitte ei alkuunkaanLiekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
Niin ja tuntuu olevan kohtalaisen hyvästä materiaalista nuo laukut. Mulla ei repsota mistään vuoden käytöllä mikään laukuista. Ottaen huomioon, että lidl tankkilaukku kesti kaksi vuotta ja se oli vainaa.jospa sais jossakin mittailtua ja soviteltua...![]()
itsessään nuo bag-connectionit saattaa tuntua kalliilta, mutta kun tuo trolleyboksi ennestään ni täytyy sanoa jotta laatu löytyy kans.![]()
Ai tämäkö? Istuu ainakin Busaan hienosti, uskoisin myös Zetoriin.Liekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
eipä tuo busan ja zetorin tankin muoto niin kamalasti toisistaan poikkea eli tuo laukku pitää kokeilla.Ai tämäkö? Istuu ainakin Busaan hienosti, uskoisin myös Zetoriin.Liekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
Kokeiles vaikka Norrus AustraliastaLöytyykö jostakin lukituksia (tankkiin&laukkuun) erikseen? Nettiosoitetta tms mistä etsiä?
Mullon Zetorissa just toi laukku... Sopii kun nakutettu.eipä tuo busan ja zetorin tankin muoto niin kamalasti toisistaan poikkea eli tuo laukku pitää kokeilla.Ai tämäkö? Istuu ainakin Busaan hienosti, uskoisin myös Zetoriin.Liekkö tuo alaspäin taittuva läppä on sitten sopiva zetoriin?
ainaki tohon busaan näyttäs istuvan ku valettu.
hiano!
Pelkkä Engage mulla on, mullei oo mitään XL kokoa, korkeintaan nuo Busan putketTuo Köpin taitaa olla Engage? ... Jaa... no enpä sano mitään, voi tuo olla XL versiokin![]()
![]()