jarska
MP-Ratanuorikko
Bolt sanoi:Olisko nyt hyvä hetki tunnustaa että mä olen niitä sun kammoksumia tupakkimiehiä![]()
Joko unohdit sen vaimosi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolt sanoi:Olisko nyt hyvä hetki tunnustaa että mä olen niitä sun kammoksumia tupakkimiehiä![]()
jarska sanoi:Joko unohdit sen vaimosi?

Dosifei sanoi:On myös ihan käsittämätön oletus et rouheet äänet pyörässä sais naisen kun naisen lankeemaan syliin vaikka kuskin hampaat on keltaset, hiki haisee ja huohottaen lyllertää kahvipöytään..
jarska sanoi:Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
Tombo Armageddon sanoi:Vanhemmiten häviää myös huumorintaju?onneks ei kaikilla!
![]()
jarska sanoi:Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
W-P sanoi:Hyvin oli Bolt vedetty pisteet kotiin
Jep; samat sanat ja ihan kuin minun suustani![]()
.
.Sylvikäs sanoi:Tää lienee naurattanut aika harvaa?
Bone sanoi:Jaaha....
Tästä tulee aivan huippusetti kunhan "pannut on huljautettu" ja
ne saadaan lämpenemään.

UPS, sori..neljäs lähti...Tombo Armageddon sanoi:No eikös kaikelle pidä voida nauraa? Musta huumori parasta.
Eri asia jos loukkaa tahallaan toista ...
Ehkä en tajunnut lausetta?.?
PoS sanoi:Huumori, joka ei loukkaa ketään jää hauskuudessa hieman Ajankohtaiselle Kakkoselle.
Ja aika kankeaa on meno, jos ei tajua aloitusta läpäksi. Vaikka omasta mielestä olisikin tosi hyvä huumorintaju.
GuessWho sanoi:Pakko kertoo hauska episodi alastarolta 2011 tai 2012, en muista tarkasti kumpana vuonna. Jätän tarkemmat tunnisteet pois. Paikalle saapui legendaarisella muskelimopolla keski-ikäinen mies, kukaan ei muistanut nähneensä aikaisemmin. Peli oli upea, kiiltoa ja hipo-osaa ei puuttunut, ja ajokamat oli samaa high end tasoa. Heppu änkes keskiryhmään ekaa ratapäiväänsä viettämään. Eka setti meni kompuroiden mutta sisulla. Tokalla setillä alko muiden ohiviskominen mutkissa ottaa ohimolle ja setin loppuosalla takaa tuli ensin yksi daami, ja hetikohta perään toinen, palmikot viimassa viskoen. Ukko varikolle, kiukkuisena kuin perkele. Huusi itsekseen että saatana jos ei kulje, ei kulje mutta siellähän tulee vi**u akatin ohi kahta puolta. Viskas kypäränsä varikon laidan hiekkakentälle, pakkas romunsa reppuun, nouti kolhuisen ruukkunsa sepelikentältä ja poistui paikalta. Laittamatta edes kypärän remmiä kiinni
Tombo Armageddon sanoi:Tarkoitin tietenkin päin naamaa esim kehitysvammaiselle irvailua....
Nitrous sanoi:Ens kesänä siellä radalla sit pyyhkii rampa mimmikin kovempaa kuin arviolta 95% katumotoristeista. Siinä sitä on oman elämänsä vetomiehillä vähän sulattelemista.![]()