• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia kuljetusfirmasta:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikezuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli siis. Muutaman foorumin jaksoin lukea, mutta sitten ajattelin ainakin näiltä osin lopettaa etsinnän ja kirjoitta ite uuden aiheen. Eli onko kellään kokemuksia tai onko joku edes kuullut tällaisesta sivustosta http://www.eu-altria.com/

Olis yksi pyörä jonka haluaisin jos kaikki tosiaan on niinkuin se myyjä sanoo. On maksanu tuonne kuulemma jo siirron ja ei näin ollen halua vaihtaa firmaa, mutta uskallanko luottaa.

Sivusto ei ole ainoa lajissaa eli taas näitä: maksa etukäteen firmalle, paperit ja pyörä tuodaan -> testaa viisi (5) päivää ja tee päätös, jos et halua ostaa -> rahat takaisin. Niin ja maksut tapahtuvat siis tilisiirrolla.

mutta tuo etukäteen maksu arveluttaa ja huijareita täällä maan päällä ja varmaan jo allakin liikkuu eli ennen ku tuommosen kautta mitään hankin olisi kiva kuulla onko kukaan kuullu tai onko kokemuksia.

Kannattanee harkita kahteen kertaan ja lukaista vielä tuo topicci jossa joku toinen kyseli Escrow kuljetusfirmasta.

Hieman herättää epäilyksiä tuo Altria Online kun sivuilta ei löydy edes puhelinnumeroa tai sähköpostia yritykseen.

sanoi:
Registration Service Provided By: Acenet Inc
Visit: http://acenet-inc.net

Domain name: eu-altria.com

Registrant Contact:

Mark Orice (MARK_ORICE@YAHOO.COM)
+1.664759302
Fax: +1.664759302
Calle Pablo, 4,
Madrid, MA 28820
US

Administrative Contact:

+1.664759302
Calle Pablo, 4,
Madrid, MA 28820
US

Technical Contact:

+1.664759302
Calle Pablo, 4,
Madrid, MA 28820
US

Status: Locked

Name Servers:
NS77.SECURENET-SERVER.NET
NS78.SECURENET-SERVER.NET

Creation date: 11 Aug 2006 17:52:36
Expiration date: 11 Aug 2007 17:52:36
=-=-=-=
The data in this whois database is provided to you for information
purposes only, that is, to assist you in obtaining information about or
related to a domain name registration record. We make this information
available "as is," and do not guarantee its accuracy. By submitting a
whois query, you agree that you will use this data only for lawful
purposes and that, under no circumstances will you use this data to: (1)
enable high volume, automated, electronic processes that stress or load
this whois database system providing you this information; or (2) allow,
enable, or otherwise support the transmission of mass unsolicited,
commercial advertising or solicitations via direct mail, electronic
mail, or by telephone. The compilation, repackaging, dissemination or
other use of this data is expressly prohibited without prior written
consent from us.

We reserve the right to modify these terms at any time. By submitting
this query, you agree to abide by these terms.
Version 6.3 4/3/2002

Lähde: KLIKS

Ei vaikuta yhtään luotettavalta, firma on muka Madridissa Espanjassa kun domain on rekisteröity Madridiin joka on USA:ssa arvatenkin MAssachusööösssöööö osavaltiossa
sad_orig.gif

anteeksi olen vähän
033102beer_1_prv.gif
mutta asia tullee pintaan kuitenkin?

Mistäs simbad tommoset kekkas?
biggrin.gif
tai siis miten? Ja niin sitä on kyllä tullu mietittyä ainakin sen kaks kertaa ja enköhän näillä näkymin jäihin pistä. Ellei sitten saa aivan varmaa tietoa että homma luistaa...

heh..juu ei mitään. eihän se minulta ole pois vaikka olisit mitä ottanu ;) kiitos avusta. oli niin paljon tekstiä siinä että eka vastailen ja luen sitten
biggrin.gif
pitääpä nyt lukasta mitä siinä luki..

Kuukletin sanalla "whois" kun en muistanut mitään sellaista palvelua päästäni. Kokeile itse, se on aika jännää.

Neuvoni sinulle on: Pidä tämä projekti jäissä
thumbs-up.gif

Kuukletin sanalla "whois" kun en muistanut mitään sellaista palvelua päästäni. Kokeile itse, se on aika jännää.

Neuvoni sinulle on: Pidä tämä projekti jäissä
thumbs-up.gif
Joo nuo domainkyselyt on myös aika hyvä tapa selvittää tietoja ja itsekin kyllä suosittelisin laittamaan homman jäihin.

Kätevästi myös firman domain rekisteröity 11.elokuuta 2006...

niin se on parasta. pistää vähän lisää rahaa ja ainakin saa varmasti pyörän ku suomesta ottaa tai vähintään suomalaisen firman kautta jos ulkomailta. hmm juu tässä nyt jo päivän koneella olon jälkeen (lipsahti pitkästä aikaa) niin huvittais pois mennä. yritin kyllä vähän vilkasta tuota kuukletus "whois" hommelia mutta kehtaisitko kertoa tarkemmin missä teit mitä? :P  vois olla ihan jänskä tietää ja ehkä tarpeellinenki joskus
withstupid.gif

Kätevästi myös firman domain rekisteröity 11.elokuuta 2006...

heh aikas jänskä - ei nimittäin ole sitten montaa päivää vanha yritys
biggrin.gif
ja se joka minulle olis myyny pyörän oli muka rekisteröityny minun muistin mukaan joskus 2004 vuonna
buttrock.gif
  vähän hakusessa vielä minulla tämä lainaus systeemi täällä sivustolla
biggrin.gif
ja kaikki muuki varmaan joka paikassa
biggrin.gif
ja pyöräki on hakusessa :P

Ensin Kuukkeloin sanalla whois ja kun sain tuloksia klikkasin vaihtoehtoa tämä ja sitten siihen laatikkoon johon jonkin osoitteen voi kirjoittaa tarjosin eu-altria.com ja tuloksenhan jo näit
smile_org.gif

Se rekisteröintipäivä voi olla myös päivä jona viimeksi uusittu, ja se voi tapahtua vuosittain...

juu no minä siihen sitä olen jo monta kertaa tyrkyttäny mutta en näköjään sitten vain osaa... "We're sorry, due to high demand on our WHOIS servers, your request cannot be processed. Please try your request again shortly."

se muuten kans vähän oli outoa sillon muutama päivä sitten ku sitä sivua katoin ni oli vähän päivitykset niillä jääny jälkeen tai jotain. mitä sivulla neuvottiin että jotain pystyy tekemään niin sitten ei silti mahdollisuutta ollu tehä niinku neuvottiin ja just ne pari sivua siellä ei edes toimi vaan sanoo tämän: "There is no website configured at this address."

olishan se mahollista oikealla firmalla mutta silti vähän pisti lisää ajattelemaan
smile_org.gif
onneksi en menny pyörää maksamaan...

Nettimotossa joku kauppasi tonnista SV:tä jollain naurettavalla kolmen tonnin hinnalla. Haisi kusetukselle jo kilometrin päähän.

Otin piruillessani yhteyttä ja kauppaa tarjottiin saman www.eu-altria.com firman kautta. "Kun on kiireinen yksityislentäjä, niin vaimo myy turvallisesti välitysfirman kautta..." Just joo.

Olis vaan pitäny maksaa rahat välittäjälle ja sit ois pyörän pitäny tulla Saksasta suoraan kotiin ja ois saanu koeajaa rahat-takaisin takuulla 5 päivää.. jne. Kunnon kusetusta!

Itse olen joutessani "tekemässä" kauppoja (100% varmasti) huijarin kanssa, samaa firmaa haluaa käyttää...

LINKKI_Toiseen_ORG_Ketjuun
heh voi sakemanni (tai keitä onkaa) parkoja
biggrin.gif
luulee olevansa fiksuja ja kusettavansa tyhmiä suomalaisia ja onki ite "uhreja". Onko sinulla mikä pyörä kyseessä ja mikäs on tällä kertaa myyjän ammatti joka pakottaa käyttämään kuljetusfirmaa? helmenkalastaja vai peräti uus james plonti?
033102bebe_1_prv.gif

Itse olen joutessani "tekemässä" kauppoja (100% varmasti) huijarin kanssa, samaa firmaa haluaa käyttää...

LINKKI_Toiseen_ORG_Ketjuun
heh voi sakemanni (tai keitä onkaa) parkoja
biggrin.gif
luulee olevansa fiksuja ja kusettavansa tyhmiä suomalaisia ja onki ite "uhreja". Onko sinulla mikä pyörä kyseessä ja mikäs on tällä kertaa myyjän ammatti joka pakottaa käyttämään kuljetusfirmaa? helmenkalastaja vai peräti uus james plonti?
033102bebe_1_prv.gif
Honda CBR 1000 RR.

Ei ole ollut puhetta, miksi kuljetusfirmaa tarvitaan. Prätkä oli myynnissä Torniossa, mutta kun pistin suomeksi/på svenska kyselyn, niin piti englantia haastaa, ja kun sanoin tulevani katsomaan prätkää, niin ei ollutkaan Suomessa koko pyörä.

Nyt prätkä olisi Suomeen tulossa, heti kun olen maksanut tuolle luotettavalle firmalle...

... käydään vielä vähän hintaneuvotteluja...
tounge.gif

Pyydä koris tätä kaveria ottamaan itsestään kuvan (jotta tiedät että käyt todellisen henkilön kanssa kauppaa) vaikkapa kyltin kanssa jossa lukee koijari

Back