Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos kellekkään "avautunut" toi reittisuunnitelman luonti tolla Navicorella?Eikös uusimissa Navicoreissa ole toi reittipisteiden luonti mahdollisuus?Itselläni on käytössä Navicoren Suomi-versio. Eurooppaversiolle kyllä tulee jatkossa tarvetta. Systeemi on toiminut hyvin niin, että puhelin on tankkilaukun karttataskussa ja GPS-mokkula tankkilaukussa. Ääniopastus kuuluu kaupunkinopeuksissa ihan hyvin puhelimen kaiuttimesta. Korvanappia en siis ole vielä kokeillut.
Navicoren suurimpia puutteita on reitityksen yksioikoisuus, käytännössä ohjelma opastaa perille suorinta/lyhintä reittiä, eikä käyttäjä pääse luomaan omia reittejä sulkemalla pois esim. moottoritiet tms. Ymmärtääkseni TomTom:issa voi itse valita, millaisia teitä käytetään.
Pidemmässä ajossa ongelmaksi tulee myös puhelimen akun kesto, itse GPS-mokkulan akku riittää vallan hyvin päivän ajoihin. Jonkinlainen virran ulosotto pyörässä olisi siis hyvä olla.
Ellei Navicoren tulevissa versioissa paranneta reititysoptioita, tulee TomTom olemaan seuraava kännykkänavigaattorini. Ellen sitten raaski ostaa TomTom Rideria, joka olisi monessakin mielessä huomattavasti näppärämpi kokonaisuus. Hinta vain tuntuu aika hurjalta...
Hinta, suhteellinen käsiteHinta mua silti kummeksuttaa. Jos 250 (puhelin), joku 200 (gps-palikka ja perussofta)+ 250 (Euroopan kartat) tulee maksaa, ni 700![]()
Olen kyllä siinä luulossa että kyllä tuon peruskäytön pitäisi olla ilmaista tuolla maailmallakin. Hintaa tulee sitten jos käyttää näitä gprs-palveluita matkan aikana eli saat reaaliaikaista tietoa mahdollisista ongelmista matkan varrelta.Entä ne käyttökustannukset??? 2004 huomasin, että joillain alueilla tuli lasku näistä ;welcome to...;, ku puhelin oli päällä. Onko paikannusbongaus ilmaista?![]()
Miten olisi Huuto.netJos joku tietää jostain hyvän gps-vastaanottimen huokealla, linkistä olisin kiitollinen![]()
Äh, mä oon noihin ihan liika laiska...Miten olisi Huuto.net![]()
Mitä v*ttua onko 95 jo myynnissä.Nokia N95 + sen oma Maps appis (taitaa muuten olla sama kuin tuo yllä mainittu smart2go) toimii hienosti