• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia huuto.net:issä myytävästä Streetfighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jube-setä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tolla hinnalla kauheesti mettään voi mennä, osta ja testaa
smile_org.gif

Jos noita louiskin myy niin en usko että ihan kuttaperkkaa on.

MUTTA jos varaat semmosen 200e niin valinnanvara kasvaa huomattavasti.

Eikä se hinta aina mukavuuttakaan määrää. Oma simpsonin potta joka maksaa 399$+ toimituskulut jenkeistä on aika huonon tuntunen päässä
biggrin.gif

Kuttaperkkaalla ei vissiin tällä kertaa lasikuitua tarkoiteta vai?

Niin, kovasti näyttää Bandit-kypärältä mikä ei ainakaan mun päässä tule keikkumaan: laatu on oikeasti kyseenalainen (kaveri pudotti vahingossa pöydältä kyseisen potan jonka seurauksena se halkesi kahtia), on aivan kamalan äänekäs, visiiri ei mene kunnolla kiinni -> tuulee silmille jo alhaisistakin nopeuksista, sisäosan pehmusteet (styroksi) irtoaa omia aikojaan jnejne... ...porukoissa kun noita kypäriä on enemmänkin ollut kokeilussa.

Itse arvostan nuppiani siinämäärin että kyllä katson hieman tarkemmin mitä kuoren suojaksi ostan, en välttämättä sitä halvinta.

jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...
pftroest.gif
Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.

En myöskään väitä kenenkään pään saaneen iskuja, vaikka niinkin joku tekee.
Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...
pftroest.gif
Mikä ihme sua risoo? Onko joku kussut sun muroihin aamulla? Ihme ***tuilua!
Huonolaatuinen ja kirjoitustaidoton internetvittuilu on kaiken lisäksi vieläpä tylsää.

smile_org.gif

Eikä se hinta aina mukavuuttakaan määrää. Oma simpsonin potta joka maksaa 399$+ toimituskulut jenkeistä on aika huonon tuntunen päässä  
biggrin.gif
Saako arvata? Potan malli on "Bandit"?

biggrin.gif

Ihan sivuhuomautuksena haluaisin muistuttaa, että Artsikin ajaa puukengillä. Haluisko joku kritisoida esim. sen ajotaitoa?

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta millä varusteilla muut ajaa, ajakoon vaikka 20€ puuilon kypärällä, tai vaikka kokonaan ilman.

Jaa, täällähän isoja miehiä vituttaa niin maan perusteellisesti.

No, se Louis on nyt tuolla hyllyllä siihen 84 euron (+ tumma visiiri + toim.kulut) hintaan, sopii päähän ja vaikkei ois sopinut niin ko. myyjä olisi vaihtanut sen sopivaan. Hieno palvelua nettihuutokauppaan.

Semmonen on siis niinkun pitikin. Onko se sitten hyvä vai ei, enpä tiedä. Jos te jatkatte tässä tätä tappelua niin minä tuun syksyllä kertomaan oliko vai ei. Ja jos en tule niin siitä voi päätellä, että se perkele otti ja halkesi. Eli silloin se ei ole ollut sitten karmean hyvä ja minä olen matojen syötävänä.

Tappelu on näköjään laantunut. Good, good.

Nyt oon ajellu kuukauden ja noin 1500km tolla Louisin potalla ja enpä nyt hirveästi osaa haukkuakkaan. Kyllähän se satasen vauhissa vähän ujeltaa, mutta en tiiä sit miten nää joidenkin v*tun kalliit cyberpotat pitää ääntä.

Visiiri pysyy kiinni, ei tuule välistä, kypärän alta tuulee mutta sehän on buffilla hoidettavissa. Sateisella kelillä tuppaa vähän huurtumaan mut kääntää kaasua nii siitä se aukee tai avaa sit visiiriä.

Mukeja en oo vielä onnistunut vetämään (eikös se niin mee, että on kahdenlaisia motoristeja. Niitä jotka on kaatunut ja niitä jotka kaatuvat tulevaisuudessa) mutta kerran tuo on jo saanut iskun maapalloon kun en mahataudissa jaffaa ostamaan mennessä laittanu sitä hirveen tarkasti peiliin ja se mätkähti tonttiin. Olin varma, että kun se on nyt niin halpa nii se on paskana, mutta ei. Saattohan siitä ne jotkut pintajännitykset kärsiä mutta jos kunnolla kolahtaa nii eipä niitä enää jää kaipaamaan.

smile_org.gif

biggrin.gif
Saako arvata? Potan malli on "Bandit"?

biggrin.gif
Juu kyllä
biggrin.gif

Ei voi odottaakkaan paljoa kun hyväksynnät on autourheiluun.

Tappelu on näköjään laantunut. Good, good.

Nyt oon ajellu kuukauden ja noin 1500km tolla Louisin potalla ja enpä nyt hirveästi osaa haukkuakkaan. Kyllähän se satasen vauhissa vähän ujeltaa, mutta en tiiä sit miten nää joidenkin v*tun kalliit cyberpotat pitää ääntä.

Visiiri pysyy kiinni, ei tuule välistä, kypärän alta tuulee mutta sehän on buffilla hoidettavissa. Sateisella kelillä tuppaa vähän huurtumaan mut kääntää kaasua nii siitä se aukee tai avaa sit visiiriä.

Mukeja en oo vielä onnistunut vetämään (eikös se niin mee, että on kahdenlaisia motoristeja. Niitä jotka on kaatunut ja niitä jotka kaatuvat tulevaisuudessa) mutta kerran tuo on jo saanut iskun maapalloon kun en mahataudissa jaffaa ostamaan mennessä laittanu sitä hirveen tarkasti peiliin ja se mätkähti tonttiin. Olin varma, että kun se on nyt niin halpa nii se on paskana, mutta ei. Saattohan siitä ne jotkut pintajännitykset kärsiä mutta jos kunnolla kolahtaa nii eipä niitä enää jää kaipaamaan.
Oon kanssa huomannut että nää samat ominaisuudet saattaa löytyä ihan samanlailla siitä 700e+ shoei:ista, HJC:stä yms kuin siitä halpahallin kukkaruukustakin.

Ei kerro hinta aina kaikkea
biggrin.gif

Mjoo, sittenhän tuon näkee kun nykäsee kunnolla nurin.. se et jos kypärä tippuupeilistä ja pysyy ehjänä ei viel paljon mua vakuuta ;)

Ite huijasin itseäni hankkimalla "laatukypärän" (Arai Viper-GT), sain mielenrauhan, ja nyt kelpaa ajella. tokkopa mielenrauha paljon vaakakupissa painaa kun lähdetään testaamaan tositilanteessa, ja eiköhän kypärästä riippumatta voi hengestään päästä, mutta eipähän tartte funtsia, että tuliko säästettyy väärässä paikassa.

Back