• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Honda x-4:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akva10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minun silmään on hiano peli  
thumbs-up.gif
. Oon nähnyt kokkareissa aika komiaksikin tuunattuja yksilöitä.

on helvetinnätti pyörä. silmiini jopa hondan komein pyörä kautta aikojhen. jos nuoruudessa olisi ollut olemassa sellaisia, niin olisin varmasti yrittänyt hankkia, kun en tiennyt vielä esim. kawoista hehiö.

jos mulla ois honda se ois GW tai X4...

broidilla on tollanen 1300 kuutioinen sataheppainen "mopo"...

se on hieno pyörä, hondan V-max, hyvin paljon samanoloinen, tyylinen ja näköinenkin, rivikonetta lukuunottamatta...

vakiona hiukan tuhnu äänistään,kovin ääni ajaessa on ketjut...

kivasti voimaa ja vääntöä,tuntuu tehokkaammalta,kuin on.

hiukan pidemmät välitykset (+1 eteen)vois olla paikallaan ,kun tuntuu että kierroksia on aika paljon normaalinopeuksilla, muuten voin suositella...

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif

ai juu onhan niillä oma kerhokin www.x4.fi

Morjens täältä Etelä-Karjalasta. Minulle tuli eilen talliin X4 vm 2000, musta, ajettu 11tuhatta. Ihan täpinöissäni olen
062802jumpie_prv.gif

IMG_2397.JPG

biggrin.gif
hiano
biggrin.gif

millaset äänet ??

alkuperäset putket on kyllä nätimmät, mut jos äänet on ok ni ihan hyvät noikin on...
062802moto_prv.gif

mix muuten cebarimimmi vaihtoi cebariin, onhan x4 paljon hienompi
nixweiss.gif

biggrin.gif
hiano
biggrin.gif

millaset äänet ??

alkuperäset putket on kyllä nätimmät, mut jos äänet on ok ni ihan hyvät noikin on...
062802moto_prv.gif
Minusta noissa putkissa on hyvät äänet, matalat murinat. Ajettaessa ei liian kovat. Korvatulppia tosin tulee kuitenkin käytettyä, kuulonalenema pitää siitä huolen.
Katselin tuolta X4.fi sivujen valmistusnumerotiedoista, että pyörä taitaakin olla vm -98, käyttöönotto on tapahtunut v 2000.

Back