Heps, itselläni juuri tuollainen VFR VTEC + LeoVince + PC3 + =2 Eliminator, Alkup. laukut jne. Penkityksessä takarenkaalla oli 101hp (13-15% voimansiirtoon joten moottorille noin 115hp), ja äänet noilla putkilla on upeat. Tosin sen verran hiljaiset että naapurit ei ärsyynny kovasti
Kovasti olen pyörästä tykännyt, ja mielestäni parhaimman näköinen pyörä markkinoilla. Penkitys + putki ja PC3 loivensivat tuota VTEC-nykäystä, tosin olen itse siitä aina pitänyt. Alle tuon rajan kun ajelee niin on mukavat murinat ja väännöt, rajan yli kun mennään niin äänet muuttuu kovasti ja kulkua tulee lisää.
600-kuutioiseen kun vertaa, niin vääntöä on reippaasti enemmän ala- ja keskikierroksilla. Edellisenä kesänä otettiin vierekkäin useita kiihdytyksiä 600CBR:n kanssa (02) ja aikalailla rintarinnan mentiin. Eli yläkierroksille kun mennään niin kulku on samanlaista, tosin lisävääntö tekee ajamisesta mukavampaa varsinkin "normaaliajossa".
Yksin ajellessa pyörässä on kulkua mielestäni riittävästi "urheilulliseen ajoon". Edellisellä 954-bladella ei oikein 1-vaihteella voinut heittää heti kaasua pohjaan ilman että keuli tai suti, mutta tällä voi pienemmän tehon ja lisäpainon johdosta. Tosin kyllä se etunakki ilmaan nousee mutta "hallitummin"

Kaikinpuolin vakaampaa ja mukavampaa menoa kuin 600- tai 1000-kuutioisella kyykyllä.
2-päällä ajosta sen verran että meno on rauhallisempaa kuin yksin, mutta eipä sitä kovaa voi ajaa jos ei halua mustelmia kylkiin

Pyörä on matkustajalle kuulema mukava johtuen mukavasta penkistä ja loivasta jalkakulmasta. Emäntä kehui tätä parhaaksi pyöräksi olla kyydissä (vrt. 954 blade joka oli "hirveä kyytiläiselle" ja VTR1000f joka oli "ihan ok").
Pyörä on ollut minulla myynnissä nyt talven ajan asunnon oston ja perheen lisäyksen vuoksi, mutta kevät kun tässä lähenee niin alkaa taas järkisyyt unohtumaan ja tekee mieli pitää pyörä itsellä. Juuri nyt kun niitä kyselyjä alkaa tulemaan...
Niin, ja tämä ei ole corollaan verrattavissa kuten XX. Tuplaäksää tulee vastaan joka nurkalla, näitä ei montaa kesässä näe. Johtuu varmaankin suomen maahantuojan hinnoittelusta.