• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia GSX-R600:sta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkoituksena olisi hommata tulevan talven aikana otsikon mukainen pyörä ja kokemuksia tarvittaisiin. Joitain testejä olen netistä lukenut ja monissa on moitittu keskitehoalueen huonoutta ja moottorin luonnetta. Onko se oikeasti NIIN huono? Mietteitä kaivattaisiin myös ajoasennosta, mahdollisista vioista, matka-ajosta jne. Pyörä tulisi normaalikäyttöön...

Jos normaalikäyttö pitää sisällään myös pitempää matka-ajoa, niin kyseisen pyörän ajoasento on mielestäni aivan liian kyykky moiseen, ainakin itselleni. Vaikka kokemuksia ei ole monesta pyörästä niin tuo oli kyllä kyykyin mitä olen ajanut. Lyhyen koeajan perusteella kone vaatii kierroksia kunnolla lähteäkseen vauhdikkaammin, kuten muutki 600:set yleensä. Mutta radalle ja lyhyemmille matkoille varmasti hyvä pyörä.

Osta mielummin samantien se 750. Paljon mukavampi ajaa kun ei tarvitse huudattaa aina.

Tjaa.. tuntuu se seiskapuolikaskin huutavan jatkuvasti
biggrin.gif

Ei se kierrättäminen haittaa, sehän on vain musiikkia korville
biggrin.gif
Mutta mietityttää vain nuo jutut noiden ensimmäisten gixxereiden moottorista. Eli onko se todellakin huono? Jos on, niin pitää kai siirtyä katselemaan noita 750 kuutioisia.

Asiaan: Kuusatkun kone on tosiaan ihan kierroskone, pitkälti pelkkään ratakäyttöön. Menee mukavasti kun pitää jengat kympin paremmalla puolen.

750:ssä olisi kuitenkin vähän enemmän vääntö/tehoa, usd-keula ja muutenkin paremmin viripotentiaalia. Samoissa hinnoissa tuntuvat liikkuvan.

Oon kanssa sitä mieltä että suoraan vaan 750, Vääntöä jäät kaipaamaan kuussatasessa
smile_org.gif

Mulla oli joskus se 97 malli sen kone ei ollu niitä parhaita, ei vääntäny yhtään alhaalta. Ei auttanu vaikka oli kokoputkisto ja kaikki muut härpäkkeet kiinni! Seuraavalla omistajalla korkkas sitte suutinputket (rupes vuotamaan)? koko kaasari vaihtoon! 99 mallia parannettiin reilumman puoleisesti ja pitäisi olla jo ihan asia peli!

mites tuo -04 malli? jos sellasen hommais hondan kaveriksi tai vastaavan. radalle olisi tarkoitus suunnata jokunen kerta ja duunimatka/mutkapätkä kurvailuun. mielellään valmiiksi kipattu yksilö jos löytyy. a. halvempia b. ei v*tuttaisi niin jos radalla kippais tms.

Mulla oli joskus se 97 malli sen kone ei ollu niitä parhaita, ei vääntäny yhtään alhaalta. Ei auttanu vaikka oli kokoputkisto ja kaikki muut härpäkkeet kiinni! Seuraavalla omistajalla korkkas sitte suutinputket (rupes vuotamaan)? koko kaasari vaihtoon! 99 mallia parannettiin reilumman puoleisesti ja pitäisi olla jo ihan asia peli!
Oletko Sebu vielä olemassa foorumilla? Mopedin tarina kuulostaa tutulta! Ilmoitteleppa itsestäsi, minun mopedi on juuri tuota vuosimallia, kokoputkella ja edellisen omistajan aikana kaasarit vaihdettu vuotavien suutinputkien vuoksi! Voisko olla sama?
omg.gif

Back