• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia FZ 6N:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hedgehog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On mietintämyssyn alla kyseinen malli. Onko kokemuksia pyörästä?

verrokkina on kawa z750

062802moto_prv.gif

Tuli hankittua sellainen ja onnellisen motoristin tunnistaa hampaiden välissä olevista roskista..
sport05.gif

Toistaiseksi erittäin tyytyväinen, johdonmukainen ja mukava pyörä. Katteen puuttuminen saattaa tulevaisuudessa alkaa haittamaan, mutta hebeleitä keulalle saa kyllä sitte kaupasta.

Z750 oli myös vaihtoehto kohdallani ja ER-6N, Yamaha sattui nyt vaan osumaan kohdalle. On muutenkin paremman näköinen...
biggrin.gif

Tosin aloittelevana motoristina kannattaa näihin mielipiteisiin suhtautua pienellä varauksella.

Z750 taitaa olla jonkun verran kalliimpi..? Seuraava pyörä tulee luultavasti olemaan Z1000 tai FZ1, joten uudelleen tulee tää asia ajankohtaiseksi.

Moro!Ittelle tulossa kanssa tommonen fz6s ensi viikolla,kovin on kehuttu ja lehtien ylistämä testivoittaja,yhdessä vertailussa suorituskyky sama kun kawasaki z750(180 km/h asti)ja on toi katteellinen ainakin paremman näköinen!!!!!

Z750 taitaa olla jonkun verran kalliimpi..? Seuraava pyörä tulee luultavasti olemaan Z1000 tai FZ1, joten uudelleen tulee tää asia ajankohtaiseksi.
Itse asiassa Z750 on karvan alle 10k ja FZ6 jonkin verran yli (ainakin S-malli ABS:lla), mutta samassa hintaluokassa pyöritään. Mullakin oli vaihtoehtoina pikkuzeta ja FZ6, ja vaaka kallistui fasun puolelle. On se vaan pirun kiva pyörä kaikin puolin
smile_org.gif

No onpas sulla hyvät vaihtoehdot!
smile_org.gif

Ei noista voi mennä pieleen: osta se kummasta tykkäät enemmän, niin taatusti teet oikean valinnan.
inlove.gif

Täytyy sanoa et nyt +600 km fz6n llä ajelleena voin suositella. On kiva ja helppo ajaa ja ku pääsee mutkaselle tielle ni aina vaan paranee.. Kerta toisensa jälkeen tuntuu enemmän käteen sopivalta..
Tehoa on ja suorituskykyä, kiva kaupungissakin, ei tosin mukulakivellä kovahkon alustan takia, mutta helppo ajaa sielläkin.
Er 6 verrattuna täysin eri asia jo alurunkonsa ja suorituskyvyn takia, z 750 ei varmaankaan ole hullumpi vaihtoehto, oli myös mulla mielessä, jotenkin vain yamahan agressiivinen ulkonäkö kolahti enemmän..
Käy koittaa molempia ja päätä sit..

Suosittelen yamahaa...

Minkälaiset äänet kyseisessä pyörässä on vakiona? verrattuna honda cb600 hornettiin

Moro! Mä ostin ko.pyörän viime keväänä ja olen nyt kurvaillu n 8000km ja voin sanoa että mopo on loistava.
Äänet taitaa olla nykyään kaikissa uusissa peleissä pliisut koska päästö ja äänimääräykset on niin tiukkoja,mutta kyllä se kirkuu kun kierrokset nousee yli 7tonnin.
Olen suunnitellu laittavani Laserin X-treme putket kiinni jos sitten alavääntö ja murinat paranisivat.
Se Hondakin on varmaan ihan mainio peli mutta onhan toi Fz ihan uutta tekniikkaa..voin suositella lämpimästi.

Back