• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Diadora ajosaappaista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mico

Adventurer
Sijainti
Pori
Onko kokemuksia Diadora Eagle FX WP ajosaappaista tai muista malleista? Vastaako koko todellista?

Pari vuotta sitten ostin EMC:n poistomyynnistä Diadora Bike-saappaat. Hintaa jäi 80e ja on tähän asti pitänyt veden ja tuulen 100%, suojaavuutta ei onneksi ole tarvinnut vielä todeta. Kokokin vastaa todellista melko tarkasti (lähes kaikki kengät 42, saappaat 42 ja mahtuu villasukat mukavasti jos tarvii). Jos meinaat ulkomailta tilata, ni ei ihan pieleen pitäis mennä, mutta mikäli sovitus mahdollista niin sovita..

Yhen kesän ajellu noilla diadorilla.. Mulla ainakin laski pahimmilla sateilla vedet läpi ihan kunnolla vaikka kuinka hyvä rasva oli pinnassa.. Mut muuten on pärjänny ja pikkusateet ei ole haitannu.
yks "huono juttu" noissa kengissä on että jos joutuu hiekalla kävelee niin varpaiden sivussa olevasta laahauspalasta lähtee maalit.. Tosin tuskimpa tuo menoa haittaa  
tounge.gif

ittellä jalka 41 ja diadorat joutu laittaan 43. mutta hyvät kengät on ollu. makso 120€. kokonahkaiset tossut, tyytyväinen olen

Joo eipä oo noista just, mutta Diadorasta ei oo muuten mitään hyvää sanottavaa. Mun kengät imi pilvestäki vedet sisälle vaikka ei edes satanu. Ja sisällä pysy hyvin. Ihan kamalat.

Back