Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
Toyotalla ei ole yhtään yhtä vahvaa ja miehekästä pakettia.Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
...ja ei voisi kuvailla sanoilla ketterä ja ripeä kääntymäänsanoi:mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
Ei mun mielestä lainkaan. Vois paremmin kuvailla sanoilla tunnokas, johdonmukainen, vakaa!
Tuota juuri tarkoitin. Riippuu paljon siitä mihin Bandua vertaa....ja ei voisi kuvailla sanoilla ketterä ja ripeä kääntymäänsanoi:mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
Ei mun mielestä lainkaan. Vois paremmin kuvailla sanoilla tunnokas, johdonmukainen, vakaa!![]()
Se ei ole mikään supersport, se on ensinnäkin aika painava, ja jos ajaisi tällä ja jollain samanikäisellä GSX-R:llä samoja mutkateitä peräjälkeen, ero olisi aika selkeä.
Mikä ei tietysti lainkaan tarkoita sitä, että se olisi kategoriassaan huono pyörä moiseen ajoon. Ja 1250 on myös aiempaa 1200:sta etevämpi kurviajossa.
Ei ... Kyllä mulla oli sininenOlihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
Mulla on harmaa. Se näki mut....Ei ... Kyllä mulla oli sininenOlihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.![]()
No kirjaimellisesti minun bandit oli sininen,mutta noin kuvannollisestiEi ... Kyllä mulla oli sininenOlihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.![]()
Alkuperäistä pleksiä lyhensin parikesää sitten 10cm, kypärämelu väheni huomattavasti.(oma pituus 178cm).Kaipa isoa Bandiittia voisi kuvailla "järkipyöräksi". Kaikki eivät tule sitä katselemaan huoltoasemalla eikä kokoontumisissa. Perusajeluun paketti on kohdallaan. Oma on tullut muokattua itselle sopivaksi eikä vaihtamisen haluja ole. Tuohonkun saisi vielä keppivedon niin se olisi melkein täydellinen. Kypärämelunkin saisi kokonaan pois kun lyhentäisi alkuperäistä pleksiä n. 10 - 15 cm.![]()
Ketjut vaihdettiin muistaakseni 24tkm huollossa. Mitään ongelmia ei ollut siihen mennessä ilmennyt, mutta oli pidempi reissu alkamassa ja tuntui hyvältä ajatukselta siinä vaiheessa.minkäslaisia km-lukemia muuten olette saaneet 1250:n orkkisketjuilla+rattailla?
Osui vaan silmään, että Motorradin 50.000 testissä ne todettiin loppuunajetuiksi 18.500 kohdalla. Pyörään myös vaihdettiin tuossa kohti toista tonnia kustantava hihnavetosarja, ja saatua lukemaa (ts. 20tkm) pidettiin myös laskentaperusteena, kun ketjun ja hihnan kustannuksia vertailtiin. Hihnan kestoksi oletettiin 40tkm.
Toki siinä on varmasti suurikin haitari, mitä ketjut kestää, ja km-tulos riippuu ennen kaikkea niiden huollosta ja ajotavasta. Sellaisiakin tapauksia löytyy, että ketjuille ei ole tehty yhtikäs mitään, ja ne on morjens reilun 5 tonnin kohdalla.
Veikkaan, että henkkoht voisin ajaa 1250:llä suht helpostikin 40tkm samoilla ketjuilla, ja automaattirasvarin avulla ehkä jopa koko 50tkm kestotestimatkan.