• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koiranluut ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lyyli1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
oulu
Heippatirallaa!!
Ostin eilen elämäni toisen motskarin Honda cbr 600 f vm.88..Pyörä on erittäin hyvässä kunnossa vaikka ikää jo onkin..pieni mutta vaan on että pääsis ajeleen..oon nimittäin 156 cm pitkä naikkonen,joten jalat ei yletä kunnolla maahan enkä "tohi" lähtiä vielä ajeleen.paljonko pitäis koiranluita pidentää jotta 5 cm tippuis alemmas??On meinaan 17 vuotta aikaa ko viimeks ajanu ja varmempihan olis olo itelläki jos koivet ylläis isänmaahan!ja mistä niitä saa ostaa valmiina??
lookaround_orig.gif

Kiitokset teitille vastauksista...
Vielä ku tietäisin kuinka pitkät niitten luitten pittää olla jotta se madaltuis viitisen cm?? :respect:oon vähän niinku ÖÖ AAPISEN LAIJALLA! HALU OIS JO PÄÄSTÄ PÖRISTELEEN
sport05.gif

^ Hmm... mulla oli vm -94 CBR ja siihen teetin sopivan luun, olen myös juurikin 156 cm "pitkä" ja se pyörä oli minulle juuri sopiva. Nyt se on jo uudella omistajalla, mutta tiedän ettei hän aio käyttää sitä madallettuna. Eli tuo ylimääräinen koiranluu voisi olla hyvinkin vapaana... pitäisi vain selvittää sopiiko se myös sinun pyörääsi.
smile_org.gif

ota yhteyttä Tuusmotoriin. Tekivät paremman puoliskoni pyörään mittatilauksena koiranluut. Ovat tehneet myös ihan valmiita madalluksia eri pyöriin.

Etuputkiahan kannattaa tiputtaa muutama cm ylä t-kappaleesta läpi, jos se vaan on mahdollista.

Joissakin malleissa on satulan alla kumitutit, jotka poistamalla satulakorkeus hieman tippuu. Satulaa uudelleen muotoilemalla jalat saa yltämään paremmin maahan.

Ja vielä yksi kikka: jostain vanhat ajosaappaat, ja pyydät suutaria liimaamaan niihin ylimääräiset pohjat, jolloin saat ikäänkuin varteesi hiukan pidennystä.

öö---reikäväli....tuota tuota...minäpä käsken jonku viisaamman kahtoo ne tarvittavat tiedot ja jos tekaset tai jos vaikka käy tsägä että sulla on jo valmiina oikiat niin kiva jos myyt ja vielä jos et mahottomia pyydä
wink.gif
wink.gif

^ Hmm... mulla oli vm -94 CBR ja siihen teetin sopivan luun, olen myös juurikin 156 cm "pitkä" ja se pyörä oli minulle juuri sopiva. Nyt se on jo uudella omistajalla, mutta tiedän ettei hän aio käyttää sitä madallettuna. Eli tuo ylimääräinen koiranluu voisi olla hyvinkin vapaana... pitäisi vain selvittää sopiiko se myös sinun pyörääsi.  
smile_org.gif
Varmaan ensi viikolla vaihdan "luun" joten jos se siihen sopii niin pistäppä viestiä.
smile_org.gif

Back