Itse olen niin pessimisti, että vasta huhtikuun viimeisellä viikolla pääsee ajamaanVoe voe... Täällä Oulun korkeudella saa ajokelejä vielä melko pitkään ootella. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen niin pessimisti, että vasta huhtikuun viimeisellä viikolla pääsee ajamaanVoe voe... Täällä Oulun korkeudella saa ajokelejä vielä melko pitkään ootella. :/
Hyvä valintaViime viikonloppuna tuli K4 1000 Gixxeri ostettua ja sitä myöten kuume nouseen sietämättömäksi...Johan se oulun korkeudellakin vettä sateli vähän mut taas nuo pakkaset näyttää alkavanMissä kevät auringon lämpö!?![]()
Turhaa hommaa!Ei ole tarkoitus masentaa,mutta katsoin Foreca:n ja Accuweather:in 10-15 vrk ennustettta niinPiti tehdä petkele, että saa pihasta jäähän hakattua polun tielle. Kuiva asfaltti kaistale pongattu.![]()
Onko se mahdollisesti Kalajärvellä?Talli on onneks ihan vanhan Porintien vieressä, joten pääsee suoraan baanalle.
Herää ja laske se kissa pihalle; D"Onneksi" joutuu töihin odottamaan kevään tuloa.
Ja sen jälkeen jos hyvin käy niin saa pitää 4,5 kuukauden kesäloman ja nauttia kun pyörä vie ja kuski vikisee![]()
Eikun parikymmentä kilsaa ettepäin...Onko se mahdollisesti Kalajärvellä?Talli on onneks ihan vanhan Porintien vieressä, joten pääsee suoraan baanalle.