• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kleen air system ZX-12R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikko66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei kellään olisi kuvia moisesta operaatiosta tai joku osaava PK seudulla tekemään moisen vaikka pullosta kossua.

Ite oon niin käsi et menee sormi suuhun jo jos joutuu tankkaamista vaikeempaa tehdä
biggrin.gif

Ei kellään olisi kuvia moisesta operaatiosta tai joku osaava PK seudulla tekemään moisen vaikka pullosta kossua.

Ite oon niin käsi et menee sormi suuhun jo jos joutuu tankkaamista vaikeempaa tehdä
biggrin.gif
Ketjussa ylempana ZR-7herwoodin postauksessa on linkki zx-12r.orgin kuvallisiin ohjeisiin, isse tein kylla vaha simppelimman ratkaisun.. ZRX taas vaati vaha enempi jumppaa ku oli ne Kalifornian kilkkeet viela lisaks, aika monta metrii lahti letkuu.

Jos oisin likempana niin tulisin kylla homman tekemaan.

Olisko kenelläkään enempää faktoja heittää tästä aiheesta? En tullut vielä kovin vakuuttuneeksi järjestelmän poistamisen hyödyllisyydestä. Millä tavalla se jäähdyttää konetta, kun Kleen otetaan pois käytöstä?

Ensinnäkin, Kleen=Kawasaki Low Exhaust Emissions elikkäs tarkoittaa katalysaattoria siellä änkkärin sisällä.
KCA=Kawasaki Kleen air, ja tämä on siis se sylinterikannessa oleva viritys.

Mullekaan ei ole ihan tarkalleen selvää, että miten se toimii (siis milloin sitä ilmaa päästetään). En myöskään tiedä , että tartteeko katalysaattori tuon ettei sinne mene liian rikasta seosta vai onko tuo vielä lisänä vaan vähentämässä päästöjä.
Jokatapauksessa turha vekotin jos slipari on vaihdettu.

Mutta selvää on se, että se päästää ylimääräistä ilmaa pakokanaviin/putkeen ja siis laihentaa seosta --> lämpötila kasvaa.

Minun on pakko vielä tukkia tuo (Z750:ssa), koska pyörään tulee lambda ja se ylimääräinen ilma vääristää seosta...

Ensinnäkin, Kleen=Kawasaki Low Exhaust Emissions elikkäs tarkoittaa katalysaattoria siellä änkkärin sisällä.
KCA=Kawasaki Kleen air, ja tämä on siis se sylinterikannessa oleva viritys.

Mullekaan ei ole ihan tarkalleen selvää, että miten se toimii (siis milloin sitä ilmaa päästetään). En myöskään tiedä , että tartteeko katalysaattori tuon ettei sinne mene liian rikasta seosta vai onko tuo vielä lisänä vaan vähentämässä päästöjä.
Jokatapauksessa turha vekotin jos slipari on vaihdettu.

Mutta selvää on se, että se päästää ylimääräistä ilmaa pakokanaviin/putkeen ja siis laihentaa seosta --> lämpötila kasvaa.

Minun on pakko vielä tukkia tuo (Z750:ssa), koska pyörään tulee lambda ja se ylimääräinen ilma vääristää seosta...
Jep, kiitti vaan.. tämä valaisi jo hiukan enemmän
smile_org.gif

Back