Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole niin,itse asiassahan nuo tuon ajan suitsat on tunnettu varsinkin pomminvarmasta alakerrasta joka kesti melkoisen kiristämisen.Kun olen noilla kaikilla ajanut niin ei ne niin kauhean kaukana ole kuitenkaan tämän päivän vehkeistä,esim FZR 1000 on hyvin vakaa vielä huippunopeuksissa,GSX-r on taas koneeltaan raaempi,tehokkaamman oloinen ja ihan ok ajettava.Joka tapauksessa ne jotka haluavat noita ns.harrastepyöräksi niin aika alkaa olla lopuillaan,kohta ne ovat kadonneet tai niin raatoja että kovin työ on alkuperäiseksi saattamisessa osapuutteiden vuoksi.ei voi puhua edes samana päivänä suzukista ja yamahasta.
No, ei ne Suzukit ny niin paljon huonompia ole...![]()
Ainakin 1100 86-88 on ohjausiskari. Teho/paino suhde suurinpiirtein sama vanhala & uudella. -91-> Usd-keula & pidempi svingi "hieman" paremmalla iskarilla. Huomattavasti rauhallisempi käytös. Vanhempi tuntuu meinaavan heittää selästään kuopasta ajaessa. Takaiskarin vaihtamalla tuoreempaan tekee ihmeitä. Itellä teräspunosletkut vaihdettu eteen & ero oli aika "tyrmäävä"no tuossa -91 1100 on ainakin ohjausiskari (onko noissa 85-87 malleissa?) ja usd-keula.
vääntöä ihan eri tavalla kuin noissa 750.
ehdottomasti parempi on toi -91 tonnisatku.
painoa enemmän, mutta ajettavuus on kyllä varmasti parempi.
tietysti onhan tässä kyse myöskin makuasioista
onko sulla tarkempaa tietoa mitä toi "just rempattu" pitää sisällään
Itsellä on tollanen "pääpyöränä", ja suosittelen. Oma yksilö oli aika kehäraakki kun sen ostin, mutta ankaran säätämisen ja fiksaamisen jälkeen alkaa olla lähellä alkuperäiskuntoa.Entä muuten noi ZXR 750 kawat, on kans makeen näköisiä.
jos nyt kuitenkin pidettäis noi venttiilivikaiset erossa pomminvarmoistaItsellä on tollanen "pääpyöränä", ja suosittelen. Oma yksilö oli aika kehäraakki kun sen ostin, mutta ankaran säätämisen ja fiksaamisen jälkeen alkaa olla lähellä alkuperäiskuntoa.Entä muuten noi ZXR 750 kawat, on kans makeen näköisiä.
Onhan niissä ne kuuluisat venttiiliongelmat jne, mutta jos itse tekee niin ei se remppa nyt ihan maltaita maksa.
Omalla kawalla kävin viime vuonna Saksassa, eikä jättäny tielle ku vasta paluumatkalla.Latausvika.![]()
Kawafoorumissa taitaa muuten olla oma threadi ZXR750lle.