On muuten ollut pikkuisen verran hyvät nuo Klanin pöksyt näissä alkukesän puuttuvissa helleöissä ajellessa!
Tuli testattua kerrankin näinkin:
tapahtuma-aika: aamuyö kello 4.00-07.00
matka: JKL-Hki, eli about 260km
lämpötila: alle 10c
sade: noin 40km lähdösta alkoi sadekuuro, joka sitten kestikin enää pari tuntia...
varusteet: nahkatakki ja nahkahousut. Takki pitää vettä, housut ei. Alla silkkikerrasto + villakerrasto
seuraus: Lahden kohdalla tuli kylmä
korjaus: tienvarteen mopo, vaatteet pois alakerrasta. Tilalle lämpökerrasto. Alle jäi litimärät lyhyet ja päälle kuorrutukseksi litimärkä nahkahousut
vaikutus: ei yhtään palellut. Yhtään ei hetken päästä tiennyt olevansa kastunut. Yllättäen ei myöskään sähköä vuotanut jaloille läpi vaikka varmuudella oli märkyyttä vähintään tarpeeksi...
No, näistä ja monista muista onnen hetkistä innostuneena tilasin ja sainkin postissa toimitettuna lämpötakin. Ensivaikutelma: en ole vielä päässyt kokeilemaan, koska Klanin mitat ovat todella pienet. 3XL ei sopinut minulle, joka olen normaalivartaloinen, kuitenkin hartioilla varustettu 176cm n.82kg ukkeli. Joten vaihtoon meni, onneksi löytyi 4XL, eli näitä ei isoille miehille sitten varmaan löydykään. Hyvää takissa: yllättävän ohut. Menee heittämällä tiukahkon nahkatakkini alle. Normaalisti kylmimmillä keleillä alusvarusteena sillkikerrasto, villakerrasto ja villapaita/fleece. Nyt silkkipaita ja Klan yhteensä olivat mukavasti ohuempi kokonaisuus.
EMC24.fi pitää antaa kyllä myös hyvää palautetta. Käymättä koskaan ko. paikassa, olen saanut tähän asti erittäin hyvää ja yksilöllistä palvelua.