• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kissaa ja hiirtä poliisimopon kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NOx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei, kyllä mä uskon että C-A-D tarkoitti aivan koko ketjua, olisihan hän toki lainannut jos olisi jotain tiettyä tekstiä tarkoittanut.
sanoi:
Täällähän voi tietyistä ammatti- ja kulkuvälineryhmistä kirjoitta aivan täyttä ruikulia ja yllättävän moni ottaa sen ihan vakavissaan tyyliin "pakko sen on olla totta, kun se internetissä sanottiin..."    
biggrin.gif
Totta, kriittinen täytyy olla aina kun näitä tekstejä lukee.
Mutta välillä nämä tarinat osuvat ikävästi kohdalle tosielämässä, jolloin itse tietää asian olevan tosi... Ei tarvitse uskoa todellakaan kaikkeen mitä lukee, mutta joskus se vain muuttuu todelliseksi.

Omassa kertomuksessanikin on asioita mitä, emme voi tietää todeksi. Voihan olla, että pyörä oli varastettu, ajanut vitun lujaa joskus aiemmin ja muuten vaan oli "jotain" joka osui posliinin silmään.
Ihan sama, itse näin mitä näin ja joskus omallekkin kohdalle samanlainen tilanne käynyt, joten tämän takia asia oli mulle yksiselitteinen.

Poliisit tekevät hyvää työtä kansalaisten keskuudessa, mutta ylilyöntejäkin tapahtuu. Siitäkin kansanosasta löytyy paskayksilöitä, niinkuin muualtakin. Välillä vaan tuntuu siltä, että joskus poliisin toiminnassa yritetään ampua tykillä kärpästä, kun taas toisaalla tulvan esteeksi laitetaan styroks-paaleja.

Edit: typoja

Mut onhan se hyvä että valvotaan, niin saadaan kortitta (tai väärällä kortilla) ajajat, pakenijat, pyörävarkaat ym. pois. Ja kun itse aina tekee kaiken oikein niin mitään pelättävää ei ole.
P*rskules...justiinsa nuin
062802jumpie_prv.gif
Sviddukun ei vaan voi vastustaa kiusausta. Ihan pakko kysyä et onks sun mielestä jotenkin todennäköisempää et just ne prätkällä liikenteessä olevat on noita johonkin rikkeeseen syyllistyneitä?

Ku emmää täällä meillä oo koskaan nähny et kaikki autoilijat olis pysäytetty ihan vaan sitä varten et niilt ois ajokortit ja rekisteriotteet tarkastettu. Kuten en sitäkään et joku auto olis vaan valojonosta valittu satunnaistarkastukseen. Mut ehkä siellä teillä päin näin sitte toimitaan...

Jos motarilla on se 120 kyltti aina välillä tiensivussa niin miksi sitä ei voi noudattaa ja käydä välillä radalla jos polttelee? Laki on mustavalkoinen, ei se toimi muuten.

Niiiiin heksa, oliko siinä 120 kyltissä jotain ongelmaa? Pikä on sun pointti. Jos vituttaa niin purkaudu vaan niin kyllä se siitä helpottaa.....

Niiiiin heksa, oliko siinä 120 kyltissä jotain ongelmaa? Pikä on sun pointti. Jos vituttaa niin purkaudu vaan niin kyllä se siitä helpottaa.....
Jeps... helpotti jo. Joskus vaan sitä osaa ottaa herneen nenään ja helposti.  
tounge.gif

Nykäsin sen pois. Vastoin omaa periaatettani.
Ongelma oli se että kirjoituksesi ei liittynyt juuri mitenkään käsiteltyyn aiheeseen. Sen pointin varmaan siitä löysitkin.
Mutta kirjoitukseni oli sen verran kohdistettua vittuilua, joka oli hiukan liioiteltua suhteessa "virheeseen", siksi se lähti.
Hävettävän helposti sitä välillä osaa ottaa herneen nenään pikkuasioista.

Ku emmää täällä meillä oo koskaan nähny et kaikki autoilijat olis pysäytetty ihan vaan sitä varten et niilt ois ajokortit ja rekisteriotteet tarkastettu. Kuten en sitäkään et joku auto olis vaan valojonosta valittu satunnaistarkastukseen.
jii-äm:
vedätystäkö??

Just joku yö sitten oli Sörnäisten Rantatiellä ennen Essoa maalle menevät kaistat tulpattu ja siinä oli käynnissä pikainen papereiden tsekkaus melkein kaikilta kotiloilta. Ei kaikilta, ja paikalle osuneet parit motot ohjattiin eteenpäin ilman pysäytystä. Flemarin/A.Kiven kadun kulmassa oli keväällä samanlainen tilanne. Että kyllä sitä melkein Sörkässäkin
smile_org.gif

Hohhoijaa. Poliisi on paha, poliisi on hyvä. En noudata, noudatan. Hankkikaa elämä.. Ööh, mun kai se ekana pitäis hankkia kun luen tällaista p*skaa ja sitten vielä kommentoin siihen.
crazy.gif
tounge.gif

Ku emmää täällä meillä oo koskaan nähny et kaikki autoilijat olis pysäytetty ihan vaan sitä varten et niilt ois ajokortit ja rekisteriotteet tarkastettu. Kuten en sitäkään et joku auto olis vaan valojonosta valittu satunnaistarkastukseen. Mut ehkä siellä teillä päin näin sitte toimitaan...
Ja mitalin kääntö puoli on, jos vaikka sinun oma RAKAS on viety ja poliisi ei sitä pysäytä vaikka perässä ajaisi. Mitä sitten?
150000:sta pyörästä satunnaisella otannalla saattaa jopa löytyä se OMA.
Ei ne posliinit sentään aina mittaile mitättömiä nopeuksia.

Poliisi on hyvä, kun sitä kaivataan.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Ku emmää täällä meillä oo koskaan nähny et kaikki autoilijat olis pysäytetty ihan vaan sitä varten et niilt ois ajokortit ja rekisteriotteet tarkastettu. Kuten en sitäkään et joku auto olis vaan valojonosta valittu satunnaistarkastukseen.
jii-äm:
vedätystäkö??

Just joku yö sitten oli Sörnäisten Rantatiellä ennen Essoa maalle menevät kaistat tulpattu ja siinä oli käynnissä pikainen papereiden tsekkaus melkein kaikilta kotiloilta. Ei kaikilta, ja paikalle osuneet parit motot ohjattiin eteenpäin ilman pysäytystä. Flemarin/A.Kiven kadun kulmassa oli keväällä samanlainen tilanne. Että kyllä sitä melkein Sörkässäkin
smile_org.gif
Aha. No seison nolona ja korjattuna. Kiitti kun oikaisit...

Ja mitalin kääntö puoli on, jos vaikka sinun oma RAKAS on viety ja poliisi ei sitä pysäytä vaikka perässä ajaisi. Mitä sitten?
150000:sta pyörästä satunnaisella otannalla saattaa jopa löytyä se OMA.
Ei ne posliinit sentään aina mittaile mitättömiä nopeuksia.
No ei niin. Se mun pointti yritti olla, et poliisit ei kohtele autoja ja prätkiä tasavertaisesti. Mut kuten tossa yllä jo osoitettiin ni se oli ns potaskaa...

Mä taidan jättää ton kuolleen pollen ny rauhaan.

Back