Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on hyvä mesta ja reilusti eurooppalaisia edullisempi johtuen dollarin kurssista.Ainakin tuolta ---> Clear Alternatives
Tuolta itse tilasin ja viikossa kolahti postilaatikkoon. Mukana oli myäs jenkkimallin 2-lankaiset oranssit polttimot, jotka jäivät käyttämättä kun eivät sopineet paikoilleen erilaisen kannan takia. Autotarvikeliikkeestä siis uudet oranssit tilalle.Ainakin tuolta ---> Clear Alternatives
Tuliko jotain yllätyskuluja tai muita ylläreitä tilauksen yhteydessä?Tuolta itse tilasin ja viikossa kolahti postilaatikkoon. Mukana oli myäs jenkkimallin 2-lankaiset oranssit polttimot, jotka jäivät käyttämättä kun eivät sopineet paikoilleen erilaisen kannan takia. Autotarvikeliikkeestä siis uudet oranssit tilalle.Ainakin tuolta ---> Clear Alternatives
En löytänyt tuolta saitilta että mitäköhän mahtavat olla postikulut noissa. Osaatko kertoa?Ei mitään ylläreitä. Siitä yllätyin tosin![]()
Itse asiassa jälkeenpäin tullut visa-lasku oli yllättävän pieni kun en ollut mieltänyt että dollari on niin halpa! Kerrankin siis verkkokauppa joka toimi kuten niiden kaikkien pitäisi.![]()
Tilasin samanlaisen paketin. Kulut oli muistaakseni 9 taalaa tai ehkä vähemmänkin kun oli kevyt paketti. Voin tarkistaa kun illalla pääsen himaan.En löytänyt tuolta saitilta että mitäköhän mahtavat olla postikulut noissa. Osaatko kertoa?
Meinasin että ois voinu uuden vilkunkuvut tilata sekä eteen että taakse...