• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kirje Triumphilta, takaisinkutsu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambzonic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaahas, soittelin lähimpään huoltoon ja halusivat tarkistaa, Top rack mountingin. Vaikkakaan mulla ei oo ees sitä kolmatta laukkua, jonka kiinnityksen haluavat katsoa  
cool.gif

......... Ei niin, enään...
Vie tarkistukseen sano, että se on pudonnut kokonaan ??

TRIUMPH IS RECALLING 372 MY 2008 SPRINT ST MOTORCYCLES. THERE IS A POSSIBILITY THAT THE SINGLE BOLT THAT IS USED IN THE 3 POSITIONS ON THE REAR SUSPENSION DRAG LINK ASSEMBLY CAN BECOME BRITTLE AND FRACTURE. THE BOLTS INVOLVED ARE THE (1) DRAG LINK TO DROP LINK BOLT, (2) DRAG LINK TO FRAME BOLT, AND (3) DROP LINK TO REAR SUSPENSION UNIT BOLT.
Consequence Summary: THE HEAD OF THE BOLT MAY DETACH CAUSING THE DRAG LINK ASSEMBLY TO COME APART RESULTING IN LOSS OF REAR SUSPENSION, INCREASING THE RISK OF A CRASH.
Corrective Summary: DEALERS WILL REMOVE AND DISCARD THE 3 BOLTS AND REPLACE THEM WITH NEW BOLTS.

tämä ei vaikuta kivalta,

Kirje tuli tänään, eipä tainnu olla mitään, siis mitä tulkitsin mun ruotsin kielen taidoilla!
biggrin.gif
vm-07 Daytona 675

Moi

Näihin takaisinkutsuihin liittyen.
Tietääkö kukaan onko valmistajalla joku tietokanta, johon nämä valtuuteut dealerit/huollot kirjaavat tekemänsä takaisinkutsut.

Niin, että sieltä näkyisi jo edellisen omistajan vaihdattaneen ko. osat, tai päivitykset. ? Tai muuten "tähän pyörään" jo tehdyn ko. hommat.

You know ...

mB

Trumpalla on tuollainen virallinen diilereiden huoltokanta olemassa kyllä. Sikäli kun olen ajan tasalla niin merkkihuollon pitäisi kirjata tuonne kaikki pyörälle tehdyt huollot.

Siitä ei sitten ole hajua ehtivätkö/jaksavatko kaikki huollot istua nettimysteeriä täyttelemässä.

Eikö sulla tullut huoltokirjaa pyörän mukana? Tuonnehan recallit leimataan kanssa.

Eikö sulla tullut huoltokirjaa pyörän mukana? Tuonnehan recallit leimataan kanssa.

No juu..

Mulla tilanne, että syksyllä vaihdoin uuteen, ja silloin jo syötin vin-koodin triumphin sivuille ja huomasin, että pitäis käyttää pajalla.
Eli pyörää joka oli vielä luovuttamatta.
Mainitsin asiasta myyjälle, joka kertoi poikien laittavan pelin kuntoon ennen luovutusta.
Huoltokirjassa ei kuitenkaan ole tuosta "päivityksestä" merkintää.

Nytkun tuli tuo kirje, katsoin uudestaan ja edelleen oli tuo recall päällä. Siksi ajattelin etteikö niillä ole tuota kantaa ?

mB

TRIUMPH IS RECALLING 372 MY 2008 SPRINT ST MOTORCYCLES. THERE IS A POSSIBILITY THAT THE SINGLE BOLT THAT IS USED IN THE 3 POSITIONS ON THE REAR SUSPENSION DRAG LINK ASSEMBLY CAN BECOME BRITTLE AND FRACTURE. THE BOLTS INVOLVED ARE THE (1) DRAG LINK TO DROP LINK BOLT, (2) DRAG LINK TO FRAME BOLT, AND (3) DROP LINK TO REAR SUSPENSION UNIT BOLT.  
Consequence Summary: THE HEAD OF THE BOLT MAY DETACH CAUSING THE DRAG LINK ASSEMBLY TO COME APART RESULTING IN LOSS OF REAR SUSPENSION, INCREASING THE RISK OF A CRASH.  
Corrective Summary: DEALERS WILL REMOVE AND DISCARD THE 3 BOLTS AND REPLACE THEM WITH NEW BOLTS.

tämä ei vaikuta kivalta,
Mulla Sprintti vm. 06. Yksi pultti vaihdettiin vahvempaan. Vanha pultti tarkistettiin että se on suora ja se oli. Muuten olisi mennyt myös laakerit vaihtoon. Noin vartin mittanen homma.

Jaahas, soittelin lähimpään huoltoon ja halusivat tarkistaa, Top rack mountingin. Vaikkakaan mulla ei oo ees sitä kolmatta laukkua, jonka kiinnityksen haluavat katsoa  
cool.gif

......... Ei niin, enään...
Vie tarkistukseen sano, että se on pudonnut kokonaan ??
Moro
Mun Triplessä (05) jotain piuha säätöä, ei nikottelua huoltoon soiton yhteydessä. lupasivat kondikseen kun haen poies ..joskus

Back